manav Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Har en skjerm, tastatur, mus, DVD rom og CD brenner fra min gamle PC som naa er ubrukelig. Vil gjerne kjoepe en ny god multimedia PC, men uten disse komponentene. Den boer ha alle de andre komponentene som er vanlige i en ny maskin Kan ikke noe om aa bygge maskiner og det er heller ikke noe jeg vil sette meg inn i. Vet dere om noen butikker eller nettbutikker som selger slike maskiner? Vil ha det saa lett at jeg bare kan putte inn CD spillerne uten aa maatte gjoere noe mer arbeid. Her er noen krav jeg har satt (de er det ikke SAA noeye med): 512 MB RAM Minst fem USB 2 porter Nettverkskort Noen ledige slotter til nye kort jeg kan komme til aa ha lyst til aa sette inn Har ikke lyst til aa bruke mer en max 4000- 5000 kr, gjerne mindre. Er dette rimelig? Hvor mange Ghz, GB etc kan jeg regne aa faa innenfor denne prisrammen? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Syntes det var litt lite penger du ville bruke men Lenke til kommentar
manav Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 OK..... Hva faar jeg for den summen? Hvor mye burde jeg regne med aa bruke? Noen nettbutikker du vet om som selger PC'er slik? Setter pris paa all hjelp/info som kan gis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå