Arne_F Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Norwegian vikings er en nystartet clan som søker rekrutter... Hittil består vi bare av HolyDestroyer(meg) og nightwolfie(nestleder)... vi tenkte at clanen skulle være på 6. Vi venter på svar Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Ja, jeg kunne prøvd litt, hvis det er greit da... Jeg er sånn, mellom-god (noen ganger eier jeg og noen ganger eies jeg ) Vi kan jo gjøre en try en dag! I det siste (fordi jeg har vært my borte) har jeg rett og slett gjort det elendig! PS: har dere en server eller et nett sted??? Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 jeg vil gjerne være med som spectator, jeg er en av de beste Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Nei vi har ikke en server så vi får enten spille på tomme servere i midlertidig llr så kan vi spille på all seeing eye Vi er bare mellomgode vi også, men siden vi ikke har spilt så lenge gjør vi det egentlig ganske bra Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Nei vi har ikke en server så vi får enten spille på tomme servere i midlertidig llr så kan vi spille på all seeing eyeVi er bare mellomgode vi også, men siden vi ikke har spilt så lenge gjør vi det egentlig ganske bra PM meg hvis du vil ha en fight! eller, forresten! Send meg en MAIL! Du går bare inn på profilen min, så sender du den der ifra! BTW: har du msn? send den til meg! Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Blir med jeg! PM meg om jeg får bli med da! Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) edit: hm... vill ikke begynne i denne clanen alikavell sorry Endret 28. juli 2004 av SyphoN Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) NP EDIT: Vi søker fortsatt medlemmer! Endret 29. juli 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hva er det man gjør i en klan egentlig? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Man spiller canmatcher... Spiller som et lag Lenke til kommentar
Majuz89 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg kan gått være med jeg... jeg spiler mye på cs.vv.no :!: kalles meg ofte Majuz eller Ma-To-Ta-juz gleder meg for svar fra andre Lenke til kommentar
SjinSjilla Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg vil gjerne være medlem, jeg er vanvittig god til tider, men ellers er jeg bare god. Efnet : Hellvik Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) De svarte svarte ikke så trenger vi forsatt 2 medlemmer... Noen som melder seg? Endret 5. august 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) er dere skilla da? jeg trenger en klan som er ganske skilla med veletablerte tacts Endret 6. august 2004 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Nei vi har ikke en server så vi får enten spille på tomme servere i midlertidig llr så kan vi spille på all seeing eyeVi er bare mellomgode vi også, men siden vi ikke har spilt så lenge gjør vi det egentlig ganske bra Eller så kan dere kanskje bare søk etter pcw på mirc?? litt mer lettvint Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Nei vi har ikke en server så vi får enten spille på tomme servere i midlertidig llr så kan vi spille på all seeing eyeVi er bare mellomgode vi også, men siden vi ikke har spilt så lenge gjør vi det egentlig ganske bra Hvordan får dere RSa når dere skal begynne da? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 er dere skilla da? jeg trenger en klan som er ganske skilla med veletablerte tacts Vi er ikke spess. gode men vi duger Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 er det mulig å få spille en pcw mot denne clanen her? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) um... mangler noen medlemmer men... legg meg til på messenger så kan vi diskutere det Endret 7. august 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 er det mulig å få spille en pcw mot denne clanen her? Btw, når skal HW-mixen få spille mot NSF/Gothia or whatever? Dere har jo fått WS nå :---D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå