jogrba Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Et lite tips til dere som er ute etter å oppgradere bærbar PC med RAM. Jeg så på hardware.no sin produktguide at det var it24.no hadde billigst 512 MB RAM til bærbar, 699 kr. SO-DIMM 512MB DDR PC2700 (333MHz) 200pin for notebook Hvis man forhåndsbetaler, koster frakten bare 30 kr også siden produktet veier under 350 g. Så for totalt 729 kr, fikk jeg minnebrikken i postkassa neste morgen. Raskt og billig (lite dyrt)! Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 har kjøpt to av disse, en med oppkrav andre med forhåndsbetaling. Betaler ikke på forhånd første gang jeg bruker ei sjappe. men begge brevene (a-post) kom svært raskt. satte i akkurat den andre brikken i dag, så totalt 1 gig ram. skulle kanskje bestilt begge samtidig.. men når en fikk solgt den siste 256 brikken endelig, så bestilte jeg likegodt en til. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Passer denne typen i en Dell 500m ? Skulle gjerne hatt mer RAM ja Men dumt at jeg har 2 brikker med 256.... Noen som vet noe om denne RAM typen? Står jo ikke noe merke eller noe... RAM it24.no Endret 24. juli 2004 av and_mit Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Dere som har fått brikkene, funker de? Hvilket merke er det? Og hvordan skal jeg betale? Valgte forskudd, for 30kr... Endret 25. juli 2004 av and_mit Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Oppdatering igjen her: To av de som har bestilt minne derfra, har fått forskjellig merke. En har fått Twinmos, mens han andre har fått Elixir... Hva er "best" av disse to typene. Står ingenting om hvilket merke det er når en bestiller. De hadde ikke varen på lager, så jeg får den nok ikke før til helgen heller. Har ført over penger til de, så satser på at det kommer Lenke til kommentar
Filla Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 De billigste ram brikkene, ofte kalt "no-name" er stor sett av samme kvalitet. Jeg vet at komplett lenge sendte ut twinmos brikker som no.name brikker. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 De sender meg 400 ram, istedenfor 333, har dette noen betydning for meg? Bedre eller verre? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 den klokkes ned uansett til hva maskina støtter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå