Gå til innhold

Ny fisk, trenger kritikk.

Anbefalte innlegg

satt å koste meg me PS i dag å begynte å tenke på et design til filmselskapet mitt(+noen kamerater) å kom frem til dette og er relativt fornøyd med untak av fonten, er det noen med bra forslag?

Headeren kommer selvsagt ikke til å ha scooby doo bilder i seg da, det var bare noe jeg koste meg med i PS i dag :p Skal putte inn noen bilder fra filmene våre så snart jeg får tak i noen :)

Venligst sett i gang slaktingen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke ofte jeg skriver noe i slike tråder, men jeg synes:

• Sats på å bruke videokameraet i headeren - bli litt inspirert av hvordan denne logoen har blitt til. Skrå linjer (fremdeles videokamera) lager som kjent "liv" på siden.
  • Lurer veldig på hva du skal ha i hovedfeltet, ettersom du skal presse nyheter inn på en liten boks til venstre.
  • Menyen er kanskje litt utradisjonelt plassert?

:)

Lenke til kommentar
ikke ofte jeg skriver noe i slike tråder, men jeg synes:

• Sats på å bruke videokameraet i headeren - bli litt inspirert av hvordan denne logoen har blitt til. Skrå linjer (fremdeles videokamera) lager som kjent "liv" på siden.
  • Lurer veldig på hva du skal ha i hovedfeltet, ettersom du skal presse nyheter inn på en liten boks til venstre.
  • Menyen er kanskje litt utradisjonelt plassert?

:)

Presse nyhetene inn på filmrullen kan vel bli litt vanskelig, men jeg kan jo teknisk sett utvide filmrullen da :)

Synes du jeg bare skal ha videokamera i headeren? Ikke rutene med bilder i? :dontgetit:

Hovedfeltet blir jo fylt med nyheter når du trykker "Les mer" på menyen til venstre :cool:

Lenke til kommentar
Bildene i header - har de noe med filmene deres å gjøre?

Headeren kommer selvsagt ikke til å ha scooby doo bilder i seg da, det var bare noe jeg koste meg med i PS i dag tongue.gif Skal putte inn noen bilder fra filmene våre så snart jeg får tak i noen smile.gif

;)

Lenke til kommentar

:thumbup:

- God menyplassering

- God plassering av nyhets-sidebar

- Greit design, likte filmrull-looket

:thumbdown:

- Times New Roman... (Verdana, Arial, Georgia?)

- Altfor stor fontstørrelse

- Headerbildet og nyhets-sidebar-bakgrunns-bildet :D bør vel ha samme farge?

Mørkegrå eller svart?

- Likte ikke helt den hvite bakgrunnen på menyen.

Alt i alt en helt grei design :)

Endret av Gimper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...