Artistic.Hipster Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 satt å koste meg me PS i dag å begynte å tenke på et design til filmselskapet mitt(+noen kamerater) å kom frem til dette og er relativt fornøyd med untak av fonten, er det noen med bra forslag? Headeren kommer selvsagt ikke til å ha scooby doo bilder i seg da, det var bare noe jeg koste meg med i PS i dag Skal putte inn noen bilder fra filmene våre så snart jeg får tak i noen Venligst sett i gang slaktingen Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 ikke ofte jeg skriver noe i slike tråder, men jeg synes: Sats på å bruke videokameraet i headeren - bli litt inspirert av hvordan denne logoen har blitt til. Skrå linjer (fremdeles videokamera) lager som kjent "liv" på siden. Lurer veldig på hva du skal ha i hovedfeltet, ettersom du skal presse nyheter inn på en liten boks til venstre. Menyen er kanskje litt utradisjonelt plassert? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Menyen er kanskje litt utradisjonelt plassert? Må jo komme noen nye idèer til av og til da! EDIT: aldri brukt lists før... [*] funka visst ikke alene Endret 15. juli 2004 av WizendraW Lenke til kommentar
marcen Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hva fan er de lorem ipsum greiene? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hva fan er de lorem ipsum greiene? Dummy text. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 ikke ofte jeg skriver noe i slike tråder, men jeg synes: Sats på å bruke videokameraet i headeren - bli litt inspirert av hvordan denne logoen har blitt til. Skrå linjer (fremdeles videokamera) lager som kjent "liv" på siden. Lurer veldig på hva du skal ha i hovedfeltet, ettersom du skal presse nyheter inn på en liten boks til venstre. Menyen er kanskje litt utradisjonelt plassert? Presse nyhetene inn på filmrullen kan vel bli litt vanskelig, men jeg kan jo teknisk sett utvide filmrullen da Synes du jeg bare skal ha videokamera i headeren? Ikke rutene med bilder i? Hovedfeltet blir jo fylt med nyheter når du trykker "Les mer" på menyen til venstre Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Synes du jeg bare skal ha videokamera i headeren? Ikke rutene med bilder i? Tror han mente at du burde bruke hele bildet av kameraet, og la det gå utenfor headeren sånn som på den sida han linka til Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Du bør bytte fonten, og sette antialiasing på fonten i header. Times new roman duger _ikke_ på internett. Prøv heller f.eks. Trebuchet MS eller Verdana. Btw: Hvor ble det av UFC? Lenke til kommentar
magh Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Ja, det er fint at idioten som kaller seg "magh" kan lese. Endret 17. juli 2004 av magh Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Bildene i header - har de noe med filmene deres å gjøre? Headeren kommer selvsagt ikke til å ha scooby doo bilder i seg da, det var bare noe jeg koste meg med i PS i dag tongue.gif Skal putte inn noen bilder fra filmene våre så snart jeg får tak i noen smile.gif Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) - God menyplassering - God plassering av nyhets-sidebar - Greit design, likte filmrull-looket - Times New Roman... (Verdana, Arial, Georgia?) - Altfor stor fontstørrelse - Headerbildet og nyhets-sidebar-bakgrunns-bildet bør vel ha samme farge? Mørkegrå eller svart? - Likte ikke helt den hvite bakgrunnen på menyen. Alt i alt en helt grei design Endret 22. juli 2004 av Gimper Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hihi ... det spiderman scooby doo bildet har du tatt fra en photoshop tutorial jeg har lest for en stund siden Men siden din er veldig fin ! Kanskje du skal bruke en annen font bare. Stå på ! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Ja det var en kjekk tutorial det ja (jeg har ikke tatt det da, men laget det utifra tutorialen ) Men jeg holder på å forandre det skikkelig nå, nesten alt skal bli forandret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå