Mato Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hvilke soner spiller en Ps2 ? etter min lille prøving spiller den sone 2 og sone 3 men ikke sone 1 hadde jo vert greit og vite hvilke soner den spiller Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hvilke soner spiller en Ps2 ? etter min lille prøving spiller den sone 2 og sone 3 men ikke sone 1 hadde jo vert greit og vite hvilke soner den spiller Min spiller bare sone 0 og 2 ... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 rare greier .. ikke noen som vet hvilke soner den er ment og spille da? Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 kanksje den ikke er ment for sone 1? (spiller heller ikke det hos meg) Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den nye versjone av PS2 (den med innebygget infrarød, stillere vifte..) kan spille av brente dvd'er da.... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Den nye versjone av PS2 (den med innebygget infrarød, stillere vifte..) kan spille av brente dvd'er da.... det kan også min gamle 2 år.... men den skal spille sone 2 sone 3,4,og 5 går som det samma... den skal ikke spille sone 1 . http://www.mamut.com/controls/shop/shops/3...cardnorge&gid=4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå