Diablito2k Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 jeg byttet over til 1.6 for en stund siden.. et par uker eller.no. og jeg merker at aimen min er heeelt på bånn i 1.6 . jeg treffer absolutt ingen ting.. (ja jeg suger, det er nå fastsatt ) problemet mitt er at jeg er blitt for vant til "den enkle" aimen i 1.5 .. så jeg takler ikke 1.6. så det jeg lurer på er hvordan jeg kan få bedre aim i 1.6 ? (annet enn å spille mye/mer som 99% garantert kommet til å tenke først) og plz, kun seriøse svar på forhånd, takk Lenke til kommentar
glennb Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Du må vel bare øve litt. Ikke så mange andre valg akkurat bortsett fra cheating. Det vil du vel ikke begynne med? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Uff ikke spraye.. Orker ikke å aime. Men det er nok bare å øve deg litt, så lærer du deg våpna. Men det er nye instillinger på aimet i options. Lenke til kommentar
Simi Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Det ska isje vær så stor forskjell på koss du sikte i 1.5 og 1.6, hitboxen e jo litt buggete då, men tror isje d ska gjør at du suge i 1.6. Du får vel bare spele ein del så blir aimen gradvis forbedra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Det og ikke spraye Jeg sprayer greit i 1.6, skjønner ikke hvor du vil hen med det utsagnet. En ting som gjelder: Practise, practise, practise Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 He he. Husker hvor guffent det var ja. Er helt sikkert noen som kan fortelle hva forskjellen mellom hitbox'er osv. Som du sier selv så kan du sikkert fint gjøre det ved å øve, øve og øve. Måten jeg gjorde det på var en litt mer hvorfor-er-det-sånn måte. Ta deg litt tid til å rett og slett prøve deg frem og tenk over det. Sikt nøye og se hva som skjer. Du kommer sikkert til å dø en del i denne fasen men det kan du vel leve med en liten stund ;-) Korriger i forhold til det du gjorde i 1.5. Burde korte inn en del på overgangen ihvertfall! Lykke til! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 indeed.. takk for hjelpen til nå Lenke til kommentar
brillan Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Vent til source kommer, da får sikkert alle "ny" aim Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 ta vekk acc i os, og skriv dette inn i launch options på cs: -noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspd tror aldri du kan regne å bli så mye bedre enn de andre om du ikkje øver\spiller Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 siden når ble hitboxen buggete i cs? (sammenlignet med 1.5) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Altså, "acc i os". Det vil si musakselrasjon i Windows? Eller tar jeg grundig feil der? Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 kan jo hende han bruker noe annet enn windows men var det eg mente ja Lenke til kommentar
schwin Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 siden når ble hitboxen buggete i cs? (sammenlignet med 1.5) Når har hitbox ikke vært buggy???? Lenke til kommentar
Simi Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Det er bare nødvendig å skrive inn -noforcemparms -noforcemaccel Endret 16. juli 2004 av Simi Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Forskjellen er at aimen er mindre på 1,5? :/ Er bare og sikte lenger ned i bakken, sette seg på huk når aimen går over hodet.. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 du må følge de gule sparks stripene som kommer. ser ut som stjerneskudd, da du sprayer må du følge med hvor kulene går hen og dra nedover slik at de treffer rundt der fienden er. det er kunsten spraye iaf. nå kan jeg kontrollere en ak spray bedre enn colt, den er rett og slett mye mere presis og forutsigbar syntes jeg. ¨når du burster må du aime bra, du må være sikker på at siktet er rett på hodet til fienden, så burser du samtidig som du drar nedover litt. hvis du burster + drar nedover nok kommer headshotsa av seg selv. hvis du hadde bra aim i 1.5 burde det ikke være no problem å aime i 1.6, du må bare lære deg recoil og randomizerne på alle våpen Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) aksen i windows er slått av (slår alltid av den) og hva gjør disse: ? -noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspd Endret 16. juli 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) spill funmaps med høyt tempo så skal du se aimen din forbedrer seg.... deathmatch serverene er faktisk veldig god aimtrening.... Endret 17. juli 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 takk for rådet henrik2k, det hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå