Black Star Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (...)Den har for lidt RAM Som Dell siger 1/4 RAM :!: GP har fått en advarsel for overdreven reklame for eget firma (ikke bare i denne tråden), samt at han/hun rakker ned på andre modeller... som de ikke fører. Må be alle være på vakt da vedkommende ikke nødvendigvis er objektiv. Det nevnes ingen steder hvor han/hun jobber. Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Om batterilevetid er viktig er Dell inspiron 510m eit dårlig alternativ. Har sjøl denne pc'en og 2-3 timar er lite for ein pentium-m. (I linux er det sjelden den klare 2 timar.) Ser at stille og lett pc er krav, då bør du gå for pentium-m. Eg vil og anbefala å gå for 1400x1050 på skjermen. 1024x768 er kanskje ok nå, men du går fort lei. Bedre oppløysing er heilt klart ein innvestering i levetid! Du bør klara å pc med dette (og 512 mb ram) uten å gå så langt over budsjett. OT: Ser at 510m med samme oppsett som min er 2 500 dyrare(!) nå enn når eg kjøpte... For ein gongs skuld heldig med tidspunkt for kjøp av pc(-utstyr) Lenke til kommentar
GP Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hej Multicom I har gjort det på den helt rigtige måde og kunden mærker ikke noget til jeres ombytningstid. Vi gjorde lidt i samme stil i mit gamle firma, da vi brugte MB i en meget stor en pc produktion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå