Gå til innhold

Studentpc ca 10 000

Anbefalte innlegg

(...)

Den har for lidt RAM Som Dell siger 1/4 RAM :!:

GP har fått en advarsel for overdreven reklame for eget firma (ikke bare i denne tråden), samt at han/hun rakker ned på andre modeller... som de ikke fører.

Må be alle være på vakt da vedkommende ikke nødvendigvis er objektiv. Det nevnes ingen steder hvor han/hun jobber.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om batterilevetid er viktig er Dell inspiron 510m eit dårlig alternativ. Har sjøl denne pc'en og 2-3 timar er lite for ein pentium-m. (I linux er det sjelden den klare 2 timar.)

Ser at stille og lett pc er krav, då bør du gå for pentium-m. Eg vil og anbefala å gå for 1400x1050 på skjermen. 1024x768 er kanskje ok nå, men du går fort lei. Bedre oppløysing er heilt klart ein innvestering i levetid! Du bør klara å pc med dette (og 512 mb ram) uten å gå så langt over budsjett.

OT: Ser at 510m med samme oppsett som min er 2 500 dyrare(!) nå enn når eg kjøpte... For ein gongs skuld heldig med tidspunkt for kjøp av pc(-utstyr) :D

Lenke til kommentar

Hej Multicom

I har gjort det på den helt rigtige måde og kunden mærker ikke noget til jeres ombytningstid. :thumbup: Vi gjorde lidt i samme stil i mit gamle firma, da vi brugte MB i en meget stor en pc produktion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...