fantaboy Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 hmm, ja men jeg har et Abitc IC7 MAX3 som viser helt feil.. den ligger like høyt enten om jeg har klokka eller ikke.. jeg kan starta opp pc`n for første gang, og temp ligger på 50 grader med en gang Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hva bruker du for å lese av tempraturer? Og er temp'en like høy i BIOS? Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 har brukt det meste, Abit prog, MB5 og bios viser akkurat like høyt, men ellers er jo kortet konge hvor mange grader feil vil den vise der jeg har tempen nå? det bør jo være ganske varmt der ^^ jeg har den der nå, og den ligger rundt 42 ved idle og 53 ved load. Jeg har ganske bra luftkjøling med Swiftech MX478 og 80mm Delta. Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hva slags CPU er det du har? Der du har sensoren nå vil nok avlesningen bli ganske mange grader feil iom. mye av varmen blir overført til ribba. Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 jeg har en P4 2.8 med MO stepping, kjører den på 3,6 greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå