FpsStu Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Tenkte å gjøre min nåværende maskin til en oppbevarings server, og kjøpe en bærbar til å være hovedforbruker... Det jeg lurte på er om det finnes PCMCIA kort med 1gbit nett? Lenke til kommentar
power Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Definition: Cardbus is a high-performance variation of the PCMCIA expansion card standard for laptop computers. Type II (single thickness) cardbus cards support bandwidth up to 50 megabytes/second, while Type III (double thickness) cards support 100 megabytes/second bandwidth. Traditional PCMCIA cards only support about 8MB/sec by comparison. Cardbus slots are reverse-compatible with PCMCIA cards, but cardbus cards require cardbus slots in order to function properly. Nei.. Ikke med optimal hastighet iaf Endret 16. juli 2004 av power Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Siden 1Gbit NIC's på en vanlig stasjonær med 33MHz/32bit PCI ikke klarer praktisk mer enn 20-30MB sec, så kan man klare å dytte et Gigabit NIC inn i en bærbar, men om det finnes vet jeg ikke, sjekk produktguiden. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg vet forresten at det finnes bærbare med innebygget gigabit kort. Sjekket produktguiden, den var veldig mangelfull på PCMCIA + NIC området.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå