Ni kon Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 hei hei kjære forum medlemmer. Jeg er sikker på at jeg for en god tid siden (1 år kanskje) leste en artikkel her på hw om at de nye nivida kortene ville ha en egen programvare med som gjorde selv den mest klønete med dataferdigheter kunne klokke skjermkortene. Dette skulle vissnok gjelde nivida... Men nå finner jeg ikke denne artikkelen, eller noe om dette på nettet.. Kan noen fylle inn de blanke feltene? For jeg skal ha meg et 6800 ultra og da er det intressant p vite om slik følger med... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Disse greierne du mener eller? http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware...900ultra/9.html Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Vet ikke helt hva du sikter til, men i alle de nye Nvidia driverne ligger det en feature som heter "auto oc" hvor driveren selv finner ut hva som er maks overklokk, gode erfaringer med dette. Så vidt jeg vet funker dette til de fleste kort fra Nvidia. Btw. For og få tilgang til overklokkingstabben i driveren trenger du en liten reg fil som heter CoolBits (søk på google).. Håper det var til noe nytte Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Kjøpe Gainward sitt GF6800U kort, dette er kvalitet rett igjennom, har hatt gainward siden GF3 , og aldri vært skuffet, og det følger med garanti på overcloking, og en egen tool for og overclocke kortet, produsert av gainward:) Uber produsent deluxe! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 takk for hjelpa folkens. Har nå fått svar på det jeg lurte på 6800 ultra på vei Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 takk for hjelpa folkens. Har nå fått svar på det jeg lurte på 6800 ultra på vei endelig kvitt 9700pro?? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 he he, endelig ny maskin nord Takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå