yngver Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 De fleste ISDN brukere husker kanskje Kvalito, aktøren som solgte fastlinje abbonnement for oss som fortsatt må slite med ISDN internettlinje. For meg og andre ISDN brukere var det som en drøm å slippe å tenke på telleskritt når jeg surfet på internett, selv om det kostet over 500kr måneden. Etter mye klabb og babb gikk Kvalito konkurs. Da gikk jeg tilbake til Online 150, en pakke som gir deg rundt 5 timer dagen for latterlig høye 550kr måneden! I USA får man ISDN fastlinje MYE billigere! Hvorfor har Telenor så høye priser på isdn internett abbonnement? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 I USA får man ISDN fastlinje MYE billigere! Hvorfor har Telenor så høye priser på isdn internett abbonnement? Det er kommet en ISDN "fastlinje# fra Jara, det ryktes at denne også skal komme til mer folkelige priser beregnet på privatfolk. ISDN sier du, er du sikker på at du ikke mener POTS i og med ISDN ikke er særlig vanlig i USA? Lenke til kommentar
yngver Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Som du sier: Jara er Telenor Networks produktportefølje rettet mot teleoperatører, videreselgere og service providere. Andre alternativ? Endret 15. juli 2004 av yngver Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Har lest litt på Jara.no, og det virker som det ikke er for privatpersoner. Vel, jara er jo de som selger ADSL, Telefoni osv til videreselgere så når det kommer et produkt som er fornuftig priset så vil det nok komme i salg. ADSL-utbyggingen til Jara er ganske omfattende for tiden så slike produkter som dette vil bli for en liten gruppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå