Vallhall Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hei dere Lurte på om jeg kunne få noen innspill på disse skriverne? , lurte nemlig på å anskaffe meg en av disse. Epson er jo ca,1 tusenlapp dyrere enn i965, så jeg lurer på om det blotte øyet er i stand til å se noen forskjell på disse skriverne angående fotokvalitet?, er epson verdt tusenlappen mer? Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Epson er vel noe tregere, men den store plussen er at Epson bruker pigment basert blekk og utskriftene dermed skal være mye mer holdbare enn Canon. Fordelen med Canon er vel hastighet, samt at blekket er billigere i innkjøp (men mengde blekk per utskrift har jeg skjønt er omtrent det samme). PR-101 papiret til Canon, som gir fantastiske utskrifter, har en viss usikkerhet rundt seg med tanke på falming. Noen mener det ikke holder lengre enn noen få år, og andre har også sett ett markert gulstikk allerede etter 3 uker når bildet har utsatt for en del sollys. Printerforumet på www.dpreview.com kan gi veldig mye informasjon rundt dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå