b-real Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Noen som har ei site med Div. Screensavers? Lei av de gamle M§ screensaveran. PS! Bruker Deftones (whitepony) screensaveren nuh. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hei B|Real! Spørs kv screensavers du vil ha.. Personleg så legger eg ikkje så mykje vekt på screensavers...Dei er på når eg er vekke ei vis antall tid fra pcén... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Quote: Mr.Hassan skrev (2002-04-23 10:04):Hei B|Real!Spørs kv screensavers du vil ha..Personleg så legger eg ikkje så mykje vekt på screensavers...Dei er på når eg er vekke ei vis antall tid fra pcén... Vel, er vel det samme bare det ikke er standard screensavere som "Flying Ball" og lignende. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Tja...kanskje litt "kommers"...men tucows og voodoofiles har ganske mange (mange bra også!) Tucows screensavers Voodoofiles Hos voodoofiles har de 2 kategorier, 3D screensavers og other screensavers Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hvaaa, bruker du screensaver. Da er du ikke en ekte geek En skikkelig nerd går aldri fra datamaskinen. :lol: :lol: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Quote: C. Alshus skrev (2002-04-23 16:05):Hvaaa, bruker du screensaver. Da er du ikke en ekte geek En skikkelig nerd går aldri fra datamaskinen. En ekte nerd sover på et LAN skjønner du slik at andre kan sitt å beundre pc'en din og slik at det kribbler i fingrene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå