inoan Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Sliter litt med mørkefilming med mitt nye Canon mv750i. Fiming i mørke/dårlig belyste områder er vel for såvidt greit. Men skrur jeg på LED`en som finnes fremme på kamera, blir filmen utelukket hak-k-k-k-kete. Aner ikke hvorfor dette skjer. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar
danielR Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Antagelig bruker du nattmodus med ekstra lang lukkertid. Det går ann å deaktivere dette i menyen et sted. Let etter "slow shutter" i forbindelse med nattmodus et sted. Lenke til kommentar
inoan Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Finner valget som heter SHUTTER i menyen, men kan ikke gjøre noe med det. Den er liksom låst. Bruker både auto og manuellt oppsett på kamera, men klarer ikke forandre?? Lenke til kommentar
danielR Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Ok. Blås i shutter for en stund. Se heller om du finner noen innstillinger for nattmodus. Jeg har ikke vært borti dette kameraet på en stund, men mener å huske at det er to eller tre forskjellige innstillinger for nattmodus: en som blir illustrert med en halvmåne, en med en halvmåne og et pluss-tegn, og en med to stjerner på. Hvis dette stemmer, velg en av de andre innstillingene her, så tror jeg det skal ordne seg. Lenke til kommentar
inoan Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Heisann. Dette har jeg allerede testet. Det finnes som sagt 3 night modes - i ulike nattomgivelser: fra lite lys til helt mørkt. Helt mørkt kan man bruke LED som sitter fremme på cam, men da oppleves en hakking som ikke gjør det filmbart i det hele. Det er vel her shutterspeed kommer inn. Klarer fremdeles ikke justere på shutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå