RolfOve Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Lord of the rings (ikke akkurat min favorittsjanger, men bra laget) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Ooh tricky... svarer med samme mint. 10 things i hate about you Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Undertaker, The .. neste bokstav blir vel -R- Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Tja.. The undertaker blir det vel... Endret 16. juli 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Da forsvinner jo 50% av filmene, og man kan nevne uendelig mange hver gang bokstaven T står for tur. Mener det blir morsommere om man skriver f.eks "Exterminator, The". Men, om folket er uenige i det så... Lenke til kommentar
danielR Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Synes også at man kan få gjøre det slik. kjører derfor videre på en som beggynner med R: Rumble in the Bronx edit: og X-men er nevnt... Endret 16. juli 2004 av danielR Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Rumble in the Bronx Den har jeg nevnt. Raging Bull Lenke til kommentar
danielR Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Den har jeg nevnt. æsj også Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) L.A. Story (1991) (Kjedelig) Da forsvinner jo 50% av filmene, og man kan nevne uendelig mange hver gang bokstaven T står for tur. Mener det blir morsommere om man skriver f.eks "Exterminator, The". Men, om folket er uenige i det så... Trodde det var en delt oppfatning at navn som skrives med "the" som f.eks "The Matrix" tolkes uten "the". Dette gjelder vel egentlig innenfor både musikk og film. Jeg la dette til reglene for ordens skyld. edit: hva sa jeg? Endret 16. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Ernest go's to summer-camp Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 her er en oppsumering av filmen som er nevnt allerede 0 shi, 10 things i hate about you A Perfect Murder, Agent Cody Banks, American History X, Anchorman Catch Me If You Can Dangerous Minds, Daredevil, Day of the Dead, Dead Poets Society, Dead Presidents, Deep impact, Die hard Elephant, Elf, Elling, End of Days, Endless Love, Ernest go's to summer-camp, E.T, Equilibrium Fargo godfather, Gothica Hackers Independence Day Kung pow L.A. Confidential, L.A. Story, Leaving las vegas, Leon, Levity, Lock, Stock And Two Smoking Barrels, Lolita. Lord of the rings Monster's Ball Nailed, Narc, National security, natural born killers, Navy Seals, N-Contrast, Needful Things, Never Die Alone, Noll Tollerans, Not Another Teen Movie, Notting Hill, Nosferatu, Night at the Roxbury, Night of the Blood Beast, Night of the Living Dead O Brother, Where Art Thou, Ocean's Eleven, Old School Pulp Fiction Rain Man, road to perdition, Rumble in the Bronx Sagan om ringen: herskar ringen, Saving Private Ryan, Scary Movie, Schpaaa, Scooby Doo, Secret Window, Se7en, Shaft, Showtime, Shrek, Silence of the lambs, sleepers, Snatch, Spider-man, Spider-Man 2, Star Wars, Stargate, Stuck On You, Superman, S.W.A.T Terminator, The undertaker, They Call Me Trinity, Thunderball, Training Day, Trainspotting, Troy U-571, U-Turn , Unbreakable, Urban Legend Waterworld, Welcome to Collinwood X 2000, X -animefilm, X-men Y, Year of the gun, Yellow Pages, Yes, Yojimbo, You, You can't stop the murders, Young and Dangerous, Young Frankenstein, Young Guns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg