bombtrack Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Er det noen som har samsung e710 i dette forumet, jeg har problemer med å overføre bilder ol. over til PC`n...... Har gått til innkjøp av datakabel og lastet ned EasyGPRS men programmet får ikke kontakt med modemet..???... Finnes det noen som kan hjelpe meg med dette!.... Endret 15. juli 2004 av bombtrack Lenke til kommentar
710 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Ligger litt etter deg i løypa. Men skal snart gå til innkjøp av datakabel. Kommer tilbake med mine forhåpentligvis(!) gode erfaringer. I mellomtiden kan du jo sende bildene til mailadressen din. Som MMS. Men det visste du vel kanske. I`ll be back. Endret 15. juli 2004 av 710 Lenke til kommentar
Dweep Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Du skal ikke bruke den GPRS Modem shiten.. du skal bruke selve programvaren EasyGPRS! hvis du kobler kablen til din telefon og starter programet så skal den connectes automatisk (ja, telefonen må være på, og ja, kablen må være kobla i pc'en ). da kan du enkelt ved å gå på "Tools" og derfra på "picture" greia. det er veldig enkelt og du burde ikke støte på noen problemer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå