Gå til innhold

Beste NFS spill gjennom tidene?


Anbefalte innlegg

Må si at NFS2 SE er tidenes NFS-spill. En av de få gangene hvor en tileggspakke virkelig gir bedre grafikk. SE versjonen støttet jo ettellerannet i 3dFX kortet (som jeg hadde:)). Jeg spilte det spillet til jeg kunne sydney-banen utenatt, og husker det var 384 eller no som var maksfarten til søte McLaren F1.

 

Ellers må det sies at NFS: HP2 og Road Challenge (High Stakes) var ganske bra. HP2 for mye morro på lan, og RC for ålreit karrieremulighet.

 

Porsche Unleashed har jeg aldri ordentlig prøvd, pga. dårlig data i den tiden..

 

Håper det kommer fler NFS'er i gamle spor. Altså vakker natur, fine biler, god grafikk o.l... Ikke tung bass og neonlys og lettkledde damer (eller, de kan forsåvidt få lov til å bli).

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si at NFS2 SE er tidenes NFS-spill. En av de få gangene hvor en tileggspakke virkelig gir bedre grafikk. SE versjonen støttet jo ettellerannet i 3dFX kortet (som jeg hadde:)). Jeg spilte det spillet til jeg kunne sydney-banen utenatt, og husker det var 384 eller no som var maksfarten til søte McLaren F1.

 

Ellers må det sies at NFS: HP2 og Road Challenge (High Stakes) var ganske bra. HP2 for mye morro på lan, og RC for ålreit karrieremulighet.

 

Porsche Unleashed har jeg aldri ordentlig prøvd, pga. dårlig data i den tiden..

 

Håper det kommer fler NFS'er i gamle spor. Altså vakker natur, fine biler, god grafikk o.l... Ikke tung bass og neonlys og lettkledde damer (eller, de kan forsåvidt få lov til å bli).

:w00t:

 

Outback var en rå bane ja. Likte best den jungelbanen med tunnel kombinert med ford indigo :love:

 

*lete etter nfs2 se*

Lenke til kommentar

Kult å se at det er flere enn med som liker NFS:HP2 på PS2.Er enig med arehei,om det må komme flere nfs spill som er:

 

NFS'er i gamle spor. Altså vakker natur, fine biler, god grafikk o.l... Ikke tung bass og neonlys og lettkledde damer (eller, de kan forsåvidt få lov til å bli).
Lenke til kommentar
Dere hakke peiling, Need for Speed: Porche Unleashed, det er best av NFS spillene, prøv det så får dere se:P

Kan ikke bli mere enig. Spiller det fremdeles, og det er fortsatt fantastisk. kjempeartig i multiplayer. Det som er litt synd med spillet, er at banene er veldig korte.

Lenke til kommentar
Dere hakke peiling, Need for Speed: Porche Unleashed, det er best av NFS spillene, prøv det så får dere se:P

Kan ikke bli mere enig. Spiller det fremdeles, og det er fortsatt fantastisk. kjempeartig i multiplayer. Det som er litt synd med spillet, er at banene er veldig korte.

Jepp :yes:

 

At banene er korte er jo en ting, men det hadde vært gøy om det hadde kommet flere baner til det spillet. Etter å ha spillt det i flere år har liksom idealsporet kommet inn i fingrene ja..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...