HolgerL Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg spiller for tiden GTA Vice City. Jeg har kommet til oppdraget hvor man skal dele ut flyveblad fra flyet bak filmstudioet. Problemet er at flyet ikke letter, men bare kjører sakte på vannet. Jeg har spilt GTA VC før, og da funket flyet. Har noen opplevd det samme og/eller kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Du flyr feil vei på vannet. Slik bølgene går kommer du faktisk ikke opp i riktig hastighet. Snu 90-180 grader og prøv igjen... Endret 15. juli 2004 av Rookie_NO Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Hmm, jeg har prøvd å fly alle veier, jeg har dessuten fløyet den samme veien hver eneste gang jeg har spilt GTA VC. Men takk for at du prøvde. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Tenkte det samme med en gang jeg satt meg inn og kjørte bortover. Greia er bare å holde inne knappen som får flapsa til å sende flyet oppover (hos meg er det NUMPAD 6) og gi bånn guffe, så tar du av etter hvert. Å ja da, jeg var skeptisk jeg også, for det så ut til å bære rett på land, men det gikk sakte men sikkert oppover. Prøv så skal du se. =) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg vet hvordan man skal fly flyet. Men det fungerer allikevel ikke. I tillegg går det mange ganger saktere på vannet enn det skal gjøre når man ikke bruker "lette-knappene" Jeg løste problemet ved å hacke litt i handling.cfg. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 æ vel bare å lene bakover som du gjør på motorsykkel for å lette....Hos meg er det shift tasten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå