Snuff Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hver gang jeg skal kjøre cs og andre 3-d shooter spill går skjermkortet i en lockdown. Alt blir fryst og skjermen får alle slags mulige farger. Innimellom er jeg så heldig at jeg blir slengt ut i windows der det kommer opp en error. Det blir ikke sagt noe annet en at det er noe driver problem. Jeg har lastet ned den nyeste driveren men uten hell. Husket også på å avinstallere den gamle. Problemet oppstår ikke når jeg kjører eldre strategi spill som red alert 2 etc. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt problemet? Lenke til kommentar
kingen Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Har samme problemet....når jeg går utav CS med Alt+Tab så henger alt seg og jeg må restarte pcèn ;(( NOEN SÅ HAR PEILING???? Lenke til kommentar
Snuff Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Beklager sen respons, har vært på ferie. Specs: AMD 64 3000 prosessor 512 DDR Ram Ati Radeon 9800 pro skjermkort Hovedkortet kommer jeg ikke på i farta. Noen som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Strømforsyning glemte du Men eg tror det er varmeskade eller.no Får du en såkalla P.S.O.D. (Pink Screen of Death) ? Edit: Har samme problemer med et GForce skjermkort og skal sende det inn. Trodde først at det var komponenter som ikkje passa ilag men det stemte ikkje. Endret 2. august 2004 av rEaliTY Lenke til kommentar
Snuff Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Hmm...Kunne du forklart denne pink screen litt nærmere? Det er masse forskjellige farger, blandt annet rosa. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Skjermen låser seg i det havner mange firkanter på skjermen i vanligvis gult eller rosa... Du kan skimte det du holdt på med i bakgrunnen men du kan ikkje gjer noko. Viist du berre trykker på restart knappen er samme feilen der. Du er nødt til å slå av pc'n visst du skal få det vekk. Er dette tilfelle? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Opplevde det samme med 9800XT kort, men det var pga at det ikke fikk nok strøm. Da får du rosa ikoner, tekst, bios fucker seg osv. Sjekk at kabelen du setter inn i kortet virkelig gir all strømen den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå