Gå til innhold

Amilo D1840


Anbefalte innlegg

Hei... har sett at i flere tidligere tråder her på forumet så er det nevn at D|840 har vifte i strømadapteret... Når slutt FS med dette? Har D1840 selv, men jeg har bare 1 vifte i selve pcen...

 

 

En annen ting jeg lurer på er at jeg har lest her på forumet at D1840 har problemer med XP Pro... stemmer dette, eller er det bare en person som hatt et problem med dette? (Barbara testet jo denne med XP Pro).

 

 

Bare lurer...

Endret av godonnet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vet om en som har problemer med XP pro, eller hadde iallefall.

 

Og 1 ting til. Det er vifte i den store klumpen av en strømforsyning. Hver gang maskinen starter opp hører man at denne går for fullt.

 

En annen ting. Når jeg snur min Amilo D opp/ned så ser man at det er 2 vifter der.

Skal ikke si at du bare har en men min Amilo har 2 + 1 istrømforsyningen.

Lenke til kommentar
Jeg har vet om en som har problemer med XP pro, eller hadde iallefall.

 

Og 1 ting til. Det er vifte i den store klumpen av en strømforsyning. Hver gang maskinen starter opp hører man at denne går for fullt.

 

En annen ting. Når jeg snur min Amilo D opp/ned så ser man at det er 2 vifter der.

Skal ikke si at du bare har en men min Amilo har 2 + 1 istrømforsyningen.

Det er ingen vifte i strømforsyningen min iallefall... den er helt tett...

 

kan stemme at det er 2 i pcen ja... men ingen i strømforsyningen... Ikke hos meg iallefall.

 

Det står også i testene som er utført i diverse blader at harddisken er 4200 RPM... men hos meg er den 5400...

Lenke til kommentar
Jeg har vet om en som har problemer med XP pro, eller hadde iallefall.

 

Og 1 ting til. Det er vifte i den store klumpen av en strømforsyning. Hver gang maskinen starter opp hører man at denne går for fullt.

 

En annen ting. Når jeg snur min Amilo D opp/ned så ser man at det er 2 vifter der.

Skal ikke si at du bare har en men min Amilo har 2 +  1 istrømforsyningen.

Det er ingen vifte i strømforsyningen min iallefall... den er helt tett...

 

kan stemme at det er 2 i pcen ja... men ingen i strømforsyningen... Ikke hos meg iallefall.

 

Det står også i testene som er utført i diverse blader at harddisken er 4200 RPM... men hos meg er den 5400...

De fleste PC-produsenter utvikler modellene sine også etter lansering, de legger til nye valg, retter opp småfeil. Dette kommer selvfølgelig ikke alltid med i tester. Det hender jo at testene oppdateres når det kommer slike endringer, men det er ikke alltid at testerne får det med seg, eller tenker over det.

 

Tester blir svært ofte utført på de tidligste utgavene av en maskin, ofte også utgaver som er "tidligere" enn de endelige salgsutgavene, og kan derfor også ha små forskjeller fra den maskinen du og jeg kjøper senere.

Lenke til kommentar
Jeg har vet om en som har problemer med XP pro, eller hadde iallefall.

 

Og 1 ting til. Det er vifte i den store klumpen av en strømforsyning. Hver gang maskinen starter opp hører man at denne går for fullt.

 

En annen ting. Når jeg snur min Amilo D opp/ned så ser man at det er 2 vifter der.

Skal ikke si at du bare har en men min Amilo har 2 + 1 istrømforsyningen.

Min Amilo A7620 har også 2 vifter. Når den ene setter igang, så følger den andre etter. Er litt irriterende til tider. Heldigvis har ikke strømforsyneren min vifte, selvom den er ganske stor.

Lenke til kommentar

2 vifter i maskinen og en i strøm-agregatet som vel er et mere passende navn.

 

Jeg personlig hater denne drittmaskinen, mye grunnet at jeg begynner å bli rimlig lei Windows! XP Pro funker delvis, men opplever mye bluescreen med det.

 

Dårlig fargegjenngivelse på skjerm.

Standbyfunksjonen bruker opp alt batteri på no time at all!

Strømadapter og strømkabel er enorm!

Idiotisk plassering av lyd ut, mic osv.

Ustabil maskin når den blir litt varm.

PCMCIA kortplassen spretter stadig ut.

Varmere og lager mere støy enn noen bærbar Mac jeg noen gang har lagt mine hender på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...