Gå til innhold

Videregående skole, håp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OrjanP er her kald og kynisk, men jeg må innrømme at jeg synes han har helt rett!

:!: Fullstendig enig, men det er med fullt overlegg. Det er selvsagt ikke personlig ment. :) Det er jo ikke noe mer synd på trådstarter enn det er på han som eventueelt skyves ut.

Du må nok bare vente å se.

Lenke til kommentar

Dette har absolutt ingenting med hardware å gjøre. Den er faktisk så grådig feilpostet at jeg velger å stenge den fremfor å flytte den.

Men for å være litt grei og svare først... det er vanskelig å vite hvor mange som slutter så du faktisk får plass. Men om du ikke gjør det, ikke fortvil. Jeg begynte på en ungdomsskole der jeg ikke kjente en eneste person (mitt eget valg, fordi det var en av de få skolene med den linjen jeg ville gå på). Nettopp av den grunn fikk jeg raskt mange nye venner, og det var i mine øyne de tre beste årene av mitt liv så lang. Alt som man ofte drar med seg av uvenner, kallenavn, mobbegrunner og lignende fra den gamle skolen, blir også veldig effektivt fjernet. Men selv om jeg ikke led under noe av dette, så syntes jeg det var forfriskende med mange nye personer, og også etterhvert mange nye venner.

For de som trenger det, er det også en god måte å starte på nytt.

Så hvis du ikke kommer inn på den skolen, men en annen, så er det mange gode grunner til å faktisk synes at det er ålreit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...