MAndreas Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg kom meg akkurat ikke inn på stabekk skole og står som nr: 35 i kø for å slippe inn. Er det noe håp for meg? Alle vennene mine har startet på Stabekk og det er også der jeg vil inn, men jeg kommer inn på Eikeli skole om jeg ikke får gjort noe. Jeg vil gjøre nesten hva som helst for å komme inn akkurat nå, og lurer på om det er noen måter å lure dette systemet de har på. selv om dette er etter at jeg har startet på eikeli. F.eks: Går det ann å søke om eller noe liknende? Takk på forhånd for svar Lenke til kommentar
kent project Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hva har dette med Hardware å gjøre ? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Kan ikke dy meg for å spørre om hva dette har med hardware å gjøre...? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Du burde kanskje tenkt på det litt før og tatt i et tak på ungdomskolen. For sent å sutre nå! Lenke til kommentar
PjoKKeN Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Dette er jo et ganske stort problem for ham så kan ikke noen som VET vær så snill å hjelpe ham istedet om å whine om at dette er offtopic? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Du burde kanskje tenkt på det litt før og tatt i et tak på ungdomskolen. For sent å sutre nå! Hva vet du om hva innsats han har hatt på ungdomskolen. DUST. Nei, det er nok ingen måter å (lovlig) lure systemet på som jeg vet om. Det eneste du kan håpe på er at 35 stykker melder avbud. Det er ikke alltid så usansynelig. Endret 15. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Det er sikkert flere enn meg som har dette problemet? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Ja la oss hjelpe han til å lure systemet slik han kan skyve ut en som fortjener plassen mer enn han gjør. Den som i så fall skyves ut har sansynligvis samme problemstillingen som han da. Alle vennene går på Stabekk. Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Du burde kanskje tenkt på det litt før og tatt i et tak på ungdomskolen. For sent å sutre nå! Jeg sutrer ikke, det er greit for meg å komme inn på den andre skolen også på grunn av at det er IKT der også, men jeg vil helst være sammen med vennene mine, og det er det som er problemet Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Du burde kanskje tenkt på det litt før og tatt i et tak på ungdomskolen. For sent å sutre nå! Hva vet du om hva innsats han har hatt på ungdomskolen. DUST. Nei, det er nok ingen måter å (lovlig) lure systemet på som jeg vet om. Det eneste du kan håpe på er at 35 stykker melder avbud. Det er ikke alltid så usansynelig. Jeg vet iallefall at han ikke har gode nok karakterer til å komme inn. Hva det skyldes er uinteressant. Er det mer rettferdig at han kommer inn enn hvilken som helst annen? Hva med den personen som eventuellt skyves ut av lista? Fortjener ikke han en plass? Endret 15. juli 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Slutt med tullpratet ditt om å skyve ut folk og lure systemet osv.. Og du, lær deg å post sånt i "off topic". OI, da var det i orden! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Litt sent å klage nå. Hvorfor skal noen hjelpe deg med å lure systemet? Du skulle ha tenkt på dette for tja, 2-3 år siden? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Du får vel ikke lurt systemet på en lovlig måte nei. Svært dårlig gjort ovenfor andre vil det også være! Det du derimot kan prøve på, er å jobbe veldig bra neste år, og dermed søke deg over til Stabekk i VK1 Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Er det mer rettferdig at han kommer inn enn hvilken som helst annen? Hva med den personen som eventuellt skyves ut av lista? Fortjener ikke han en plass? Det har jeg aldri sagt og det ville vært helt galt. Det er ikke særlig snilt å komme med sånn etterpåklokskap når en person spør om råd og tips. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 bare å ringe skolen det og forklare, deretter satse på at det ordner seg! Og en ting til hvis det er slik at de virkelig er dine venner kommer du jo ikke akkurat til å miste dem... dessuten får du masse nye venner på den andre skolen hvis du må begynne der.. og da har du plutselig "dobbelt" opp med venner og det er faktisk ikke så ille det heller!! my 2 cents! håper det ordner seg! Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Synes folk skal stoppe å pese gutten. Tenk hvis du hadde vært i samme situasjon. Det er ikke en mulighet for å feks. bytte til stabekk etter 1 år hvis man har forbedret karakterene eller mistrives? Noen som vet uten å whine om innsats? Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg mente det ikke sånn at jeg skulle "ta en annen persons plass" men går det ann å f.eks bytte skole etter 1 år? Lenke til kommentar
connect Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 bare eet forslag: følg med om noen i klassen til vennene dine slutter noen av de første ukene, og prøv å søk om å bytte skole... snakk med rektor på skolen du vil inn på og hør om det er mulig... alt er mulig for den som trur Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 OrjanP er her kald og kynisk, men jeg må innrømme at jeg synes han har helt rett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg