Gå til innhold

Metallica..hjelp med å velge...

Camron

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Styrer som regel unna slike diskusjoner, da de er basert på smak - og er som regel liten vits i å diskutere.

Men: puddelmetal av verste kaliber???

Greit nok synes old-school metallica er best jeg også, men synes de holdt god stand frem til-og-med black album. load og reload er isolert sett gode album, men svake metallica album.. og synes de løfter seg atter igjen med st.anger men fremdeles ikke i nærheten av old-school+black album..

Men uansett; puddel metal? puddel forbinder jeg ihvertfall med: twisted sister, kiss, alice cooper etc... veit jeg beveger meg langsomt mot rock her, men i noen tilfeller blir grensene tynne... og at de nevnte metallica albumene skal rote seg inn i denne smørja er noe jeg ikke bare kan være et passivt vitne til. :dontgetit:

Men nok engang så diskuteres jo smak, og den er jo som kjent delt og omtrent udiskutabel... :roll:

Endret av Ktulu
Lenke til kommentar

Kjære zeph, man kan glimrende argumentere mot andres mening for å vise at du har et annet synspunkt. Det er igjen det som kalles diskusjon. Hvis en person sier at Black Album er best, kan jeg fortelle at det var starten på slutten for Metallica.... ikkeno galt med det. Skjønner ikke hvor du vil henne

Lenke til kommentar

Men Black Album var ikkje slutten, dei har laga fleire album etter det, og det er mange som synest det er bra.

Trådstarter ville ha 3 gode album, og du kan ikkje gjere anna enn å oppgi dei 3 du liker best, du liker dei på grunn av din smak, og ingen kan vite om han vil like dei eller ei.

Lenke til kommentar

var ikkje den måten eg meinte...var slikt eg hinta til:

Etter And justice for all var Metallica drit og har aldri laga god musikk
Etter And justice for all var Metallica drit og har aldri laga god musikk
NEI!! Alt Metallica har laga er supert!!!! Du er dum
OMmg...det er jo berre dritt...
Nei?

:blush: sorry for massiv offtopic her

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Du har vært på forumet her lenge og burde vite bedre enn noen at slike komentarer forekommer overalt. Det er argumentløse innlegg, men det gir jo også utrykk for deres personlige mening, men kan oppfattes litt amatørmessig av andre. Det er allikevel ikke noe som motsier at det går an å diskutere smak. Smak er det mest diskutable som finnes... faktisk....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...