Camron Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Ja..jeg skal kjøpe 3 metallica cd'r fra cdon nå..jeg trenger hjelp til å velge hvilke tre jeg skal kjøpe, og jeg vil ha de BESTE fra før har jeg REload cd'n ... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Master of Puppets, Ride The Lightning og ...And Justice For All Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Master of Puppets, Ride The Lightning og ...And Justice For All de har også en annen kopis av meg anbefalt...skal KANSKJE adde Black også.. men fortsett å post hva dere syns...kjøper ikke før om et par timer tror jeg.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Master og Ride er ihvertfall obligatoriske! Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Master of Puppets, Ride The Lightning og ...And Justice For All dei albumma eig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Master of Puppets, Ride The Lightning og ...And Justice For All Hør, hør. Fra Black album går det bare en vei.. og det er ikke oppover. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Master of Puppets, Ride The Lightning og ...And Justice For All hvilke av disse er dårligst? og er killem all bedre enn noen av dem? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 disse cd'ene har jeg lyst til å kjøpe nå: black, master of puppets, an justis for all, ride the lightning og st. anger... noen av disse dere vil råde meg til å ikke kjøpe? si ifra hvis dere synes killem all er bedre enn noen av disse..eller evt. andre cd'r.. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Master of Puppets, Ride The Lightning og ...And Justice For All Hør, hør. Fra Black album går det bare en vei.. og det er ikke oppover. Jeg trodde at jeg ikke likte metal, inntil jeg kjøpte "Black Album" Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Mi personlege meining: 1. Master of Puppets 2. Ride The Lightning 3. ...And Justice For All 4. Kill 'em All 5. Black Album 6. Garage Inc. 7. S&M 8. Reload 9. Load 10. St. Anger Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg trodde at jeg ikke likte metal, inntil jeg kjøpte "Black Album" Black album er ikke "metal". Det er pusete ballade-rock, på lik linje med Whitesnake og Scorpion. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 det endte med at jeg kjøpte: black, justis for all, master of puppets, ride the lightning, kill'em all.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hvorfor ikke slenge med alle sammen tenkte jeg og når jeg var på platebutikken (eller noe sånt) i oslo den gangen jeg kjøpte dem og Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Jeg trodde at jeg ikke likte metal, inntil jeg kjøpte "Black Album" Black album er ikke "metal". Det er pusete ballade-rock, på lik linje med Whitesnake og Scorpion. Det var vel å ta litt i kanskje? OT: Puppets, Lightning og Justic... så er du godt på vei. Og Puppets må du kjøpe, ingen vei utenom Endret 15. juli 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg trodde at jeg ikke likte metal, inntil jeg kjøpte "Black Album" Black album er ikke "metal". Det er pusete ballade-rock, på lik linje med Whitesnake og Scorpion. ballade-rock er vel nøkkelordet. Uansett så ble jeg anbefalt det albumet da jeg ikke er vant til metal. Må begynne soft vettu Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Master og Ride er ihvertfall obligatoriske! Hadde tatt med Black Album og EDIT: Og Kill em' All selvfølgelig Endret 15. juli 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Du kjøper ett Metallica-album (Master of Puppets), ett The Mars Volta-album (De-Loused In The Comatorium) og ett Led Zeppelin-album (IV). Sorry, kunne ikke dy meg, men i mine øyne er det bare Master of Puppets som er verdt å ha... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 HalTan. Skjerpings! Master of Puppets, ...And Justice for All og Black Album. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hvorfor i innerste granskauen har ingen nevnt Reload. Et veldig godt album, riktig nok ikke på høyde med Master of Puppets, men definitivt bedre enn Black Album. Ingen våger å sammenligne Reload med Load! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå