msh Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg får ikke patche Medal of honor til 1.11. Det står at den ikke fant UK/US version. Har dere samma problem som jeg har. Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Det åpenbare spørsmålet her er selvsagt om du har en lovlig, kjøpt versjon av spillet :smile: Hvis patchen er for å patche opp fra 1.0 til 1.11, så skal det jo virke fint med mindre den krever en annen patch først, eller at du, som sagt tidligere, har en ikke orginal versjon, eller at du tidligere har brukt ikke-orginale patcher, etc. Når det er sagt, har ikke jeg spillet, men med alle andre spill jeg har spilt opp gjennom årene har patching aldri vært noe problem hvis CD'en er orginal, og jeg bruker riktig fremgangsmetode. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 hallois.. hva med generell diskusjon under spill?? her.. ellers vet jeg ikke helt.. har lasta ned patch'n jeg og, men har ikke kjørt'n enda. har du riktig versjon fra før? mulig at 1.11 krever 1.10 fra før? helt orginal CD? lykke til ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå