Nickname Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Heisann Jeg har et Aopen HQ08 stående i rommet mitt. Syntes vifta på den bråker litt mye.. Hvis jeg skulle kjøpe en ny strømforsyning, hvilken er den mest stillegående da? Og er det veldig vanskelig å bytte den? Lenke til kommentar
sof Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 flere med HQ08 her... hvilken vifte kjøper man og hvor får man tak i den?? sof Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Nesten hvilken som helst vanlig 8 cm vifte kan brukes. Slike vifter finner du bla. på 3dfxcool.no, Microplex.no osv. Velg en hastighet/støynivå som er stille nok for deg. (typisk 1500-2000 RPM og max 20-25 db kan jeg tenke meg) Lenke til kommentar
sof Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 takk for svar. Er det vanskelig å bytte den? Må man lodde e.l. eller er det kontakter inni PSu'et? sof Lenke til kommentar
sirius Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Nei det er ikke vanskelig. Det pleier å være en kontakt på vifteledningen som passer der den gamle satt. Hvis ikke bruker du en sokkerbit og skjøter. Husk å sette vifta riktige veien. Vifta skal blåse ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå