Úber Energized Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 jeg har planer om å kjøpe et nvidia 6800gt og lurer på hvor godt dette er i forholdt til x800pro? men viss økonomien ikke stekker til kjøper jeg med et nvidia 6800 non-ultra\gt, det har bare 128mb vanlig ram og lurer på hvor godt detter er i forholdt til x800pro? Har oxo hørt at nvidia har kommet med nye mer 3dmark vennelige drivere, stemmer dette? Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 www.tomshardware.com er vel noen tester der Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hey. GT gruser X800 i de fleste tester + er overlegen i Doom3. Kan også klokkes lett til Ultra-hastigheter. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hey. GT gruser X800 i de fleste tester + er overlegen i Doom3. Kan også klokkes lett til Ultra-hastigheter. Hehe.. du må være den som minner mest om en fanboy på dette forumet..! Du skriver jo omtrent det samme på alle tråder.. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hey. GT gruser X800 i de fleste tester + er overlegen i Doom3. Kan også klokkes lett til Ultra-hastigheter. Hehe.. du må være den som minner mest om en fanboy på dette forumet..! Du skriver jo omtrent det samme på alle tråder.. Det har da ingenting med å være "fanboy" å være. Det er beviste fakta. De som påstår noe annet er batty boyrer. (eller var det fanboy) Til trådstarter: Tror også jeg kjøper 6800 grunnet den høye ytelsen det gir per krone. Kjernen er den samme som på 6800/6800GT og kan flashes med en modifisert bios. (fks 400/850 16 pipelines.) Da har mann et kort som ligger på ytelse med x800pro i de fleste tilfeller. Jeg hadde uansett ikke vurdert å kjøpe et 9800 pro til 2000. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hey. GT gruser X800 i de fleste tester + er overlegen i Doom3. Kan også klokkes lett til Ultra-hastigheter. Hehe.. du må være den som minner mest om en fanboy på dette forumet..! Du skriver jo omtrent det samme på alle tråder.. Det har da ingenting med å være "fanboy" å være. Det er beviste fakta. De som påstår noe annet er batty boyrer. (eller var det fanboy) Til trådstarter: Tror også jeg kjøper 6800 grunnet den høye ytelsen det gir per krone. Kjernen er den samme som på 6800/6800GT og kan flashes med en modifisert bios. (fks 400/850 16 pipelines.) Da har mann et kort som ligger på ytelse med x800pro i de fleste tilfeller. Jeg hadde uansett ikke vurdert å kjøpe et 9800 pro til 2000. Det er å være fanboy jo!! Med en gang jeg støtter ATI og legger fram fakta, får jeg klar beskjed om at jeg må starte fanclub! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå