Gå til innhold

nvidia 6800gt vs x800pro

Anbefalte innlegg

jeg har planer om å kjøpe et nvidia 6800gt og lurer på hvor godt dette er i forholdt til x800pro? men viss økonomien ikke stekker til kjøper jeg med et nvidia 6800 non-ultra\gt, det har bare 128mb vanlig ram og lurer på hvor godt detter er i forholdt til x800pro?

Har oxo hørt at nvidia har kommet med nye mer 3dmark vennelige drivere, stemmer dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey. GT gruser X800 i de fleste tester + er overlegen i Doom3.

Kan også klokkes lett til Ultra-hastigheter. :)

Hehe.. du må være den som minner mest om en fanboy på dette forumet..! Du skriver jo omtrent det samme på alle tråder.. :D:p

Det har da ingenting med å være "fanboy" å være.

Det er beviste fakta.

De som påstår noe annet er batty boyrer. (eller var det fanboy) :p

Til trådstarter: Tror også jeg kjøper 6800 grunnet den høye ytelsen det gir per krone.

Kjernen er den samme som på 6800/6800GT og kan flashes med en modifisert bios. (fks 400/850 16 pipelines.) Da har mann et kort som ligger på ytelse med x800pro i de fleste tilfeller.

Jeg hadde uansett ikke vurdert å kjøpe et 9800 pro til 2000.

Lenke til kommentar
Hey. GT gruser X800 i de fleste tester + er overlegen i Doom3.

Kan også klokkes lett til Ultra-hastigheter. :)

Hehe.. du må være den som minner mest om en fanboy på dette forumet..! Du skriver jo omtrent det samme på alle tråder.. :D:p

Det har da ingenting med å være "fanboy" å være.

Det er beviste fakta.

De som påstår noe annet er batty boyrer. (eller var det fanboy) :p

Til trådstarter: Tror også jeg kjøper 6800 grunnet den høye ytelsen det gir per krone.

Kjernen er den samme som på 6800/6800GT og kan flashes med en modifisert bios. (fks 400/850 16 pipelines.) Da har mann et kort som ligger på ytelse med x800pro i de fleste tilfeller.

Jeg hadde uansett ikke vurdert å kjøpe et 9800 pro til 2000.

Det er å være fanboy jo!! Med en gang jeg støtter ATI og legger fram fakta, får jeg klar beskjed om at jeg må starte fanclub!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...