bkvaloy Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg skal på lan i helgen og har en haug med originalspill som jeg ikke har særlig lyst å ødelegge/miste. Ved brenning av C&C Generals Zero Hour, får jeg feilmelding om at det "operasjonen kan ikke gjennomføres". Kan det være at C&C cd'en er kopibeskytta e.l? Jeg brenner lett musikk med de samme cd-r'ene.... Er det noen andre CD-R typer som kan brukes i stedet for Verbatim f.eks? Eller kanskje en annen software? Har nå noe som heter "RecordNow", som kom med HP maskinen min.... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Dette er den famøse kopisperren, ja. -KJ Lenke til kommentar
Destro Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hvorfor ikke bare lage et image av cd og bruke demontool for å monte den opp som cd? Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Hvorfor ikke bare lage et image av cd og bruke demontool for å monte den opp som cd? Not bad... daemon tools kjenner jeg, men hvordan lager jeg image? Tipper du redder dagen Lenke til kommentar
capy Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 bruk clone cd til å lage images. mulig alcohol også kan gjøre dette, men selv har jeg sansen for clone cd. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Takk for tipsene. Prøver først noe jeg fant på download.com,som heter Easy CD clone 1.10. Håper det gjør underverker. Hvis ikke kommer jeg tilbake. Edit: Det går saaaakte... Endret 15. juli 2004 av bkvaloy Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg tror CloneCD skal brenne spillene dine uten problem Det kan ta noen timer, men det blir bra resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå