PjoKKeN Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 I stad når jeg satt på pcen fikk strømmpadden som pcen min er koble til en "blackout". PCen slo seg av og det gjorde lyset på sjruvebirdet mitt også, så kom strømmen tilbake etter ca 5 sekunder. Når heg da startet PCen igjen fikk jeg blåskjerm, det stod at jeg skulle sjekke pcen for virus (Vet jeg ikke har virus) eller kjøre kommandoen "CHKDSK /F" i recoverykonsolen men det gikk heller ikke, jeg har ikke windows XP eller 2000 CD så fåkke fixa d enda med cden. Er det noe annet jeg kan gjøre? Takk på forhond MVH Lasse Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 få tak i Hirens Boot CD..vet ikke om dette er svaret på ditt problem men finnes masse av brukbare progs på den... Lenke til kommentar
piit Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Kan ikke helt skjønne at dette er en tilbakemelding om forumet. Lån deg en Windows-CD. Sikkert noen venner eller bekjente som har. Da er du iallfall ett steg nærmere en løsning på problemet ditt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Feilpostet... flyttes til programvare -> windows Trådstarter anbefales å sjekke hvilke forum vi har før han/hun fortsetter å poste så emner kan bli opprettet på riktig sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå