Morten K Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg bestillte en mobiltelefom fra Oslo den 12. og fikk den til Kirkenes i dag.Det gikk altså 4 dager og det er slett ikke ille det. Lenke til kommentar
nordvest Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Ja, ja, nå er den i alle fall kommet til Oslo så nå er det bare å legge ti lto dager+ helg så har jeg den tenker jeg Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 2 dager.....posten har stengt i elgene så det blir vel nermere 3-4 dager Lenke til kommentar
mfufu Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 2 dager.....posten har stengt i elgene så det blir vel nermere 3-4 dager 2 dager + helg bir vel fort 4..... Koser du deg? Lenke til kommentar
nordvest Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Nå har den endelig kommet til Molde i ettermiddag, så hvis alt går som normalt har jeg den her på det lokale postkontoret i morgen, 8 dager etter den ble sendt Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Det sies at A-post i nord-norge havner under kriteriene for B-post. Så jeg synes at posten kunne ha skjerpet seg kraftig med leveringstider. De er til tider svært trege med å få pakker av gårde og få dem kjappest mulig fram. Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 en ting som irriterer meg er at postterminalen i tromsø sender pakker videre FØR de mottar dagens mottakelse fra sør-norge, dette betyr da en ekstra ventedag. DÅRLIG Lenke til kommentar
nordvest Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 I dag fikk jeg endelig pakken min. 8 dager etter den ble postlagt Konklusjonen er: Stort pluss til norwaydisc for rask service og bra priser. Gigantisk minus til Posten for utrolig treig levering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå