kristian_88 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Kor kan eg få oppdatert fw'en på telefonen min. Kan eg gjere det på vanlege elektrokjeda slik som el-kjeden eller euronics eller må eg gjere det ander plassar? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Gå dit du kjøpte mobilen din og be dem om å gjøre det Da får du det hvertfall gratis, du kan vel gjøre det andre steder også, men da er det mulig at det koster deg penger Lenke til kommentar
JSS Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Du kan oppdatere den selv her. Men dette fungerer ikke med bluetooth eller vanlig datakabel, men det skal fungere fint med den synkroniseringstingen som fulgte med p900, DSS 20 eller DSS 25 tror jeg det var... Endret 15. juli 2004 av JSS Lenke til kommentar
kmath! Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg skal kjøpe k700 om noen få dager på elkjøp.... tror dere jeg får den med den nyeste fw???? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg skal kjøpe k700 om noen få dager på elkjøp.... tror dere jeg får den med den nyeste fw???? Spørs om de opgraderer de telefonene de har inne på lager da. Tviler på det Hvis ikke de får inn nye da, de kommer sikkert med nyeste FW Lenke til kommentar
MasterDirk Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Ringte SE sin service-shop i Bergen, og de ga meg en adresse og beskjed om å bare komme innom i løpet av garantien (2 år?). Det er gratis. Lenke til kommentar
kurtaren Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hei MasterDirk, jeg bor også i Bergen, hvilken adresse / telefonnummer kan jeg henvende meg til for å oppgradere FW i min K700i? Gjør de det mens du venter? Og hvis jeg oppgraderer FW på K700i blir alt data (bilder, lyder, meldinger, kontaktliste etc) slettet, eller værende? Takk. Kurt Lenke til kommentar
ioa Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hei! jeg stakk innom Elkjøp her jeg bor. (Elverum) De sa det ville ta 2 uker å oppdatere telefonen for de måtte sende den inn... Ivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå