Gå til innhold

Lyd redigerings program

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et program ala Vegas Audio eller Steinberg Cubase, som kan ta opp lyd, importere lydfiler, behandle flere kanaler og som har en del basic filter og effekter, som kompressor, chorus, klang m.m.

Jeg vet at CueDAW er under planlegging, og jeg tror det blir noe av det jeg leter etter, men gudene må vite hvor lenge det er til det kommer ut.

Noen som driver med lydinnspilling som vet om et Open Source-program til Linux?

Ps: grunnen til "ord deling" i emnet, er dette:

Tittelen på emnet må være lengre enn 3 bokstaver og/eller bestå av minst 3 ord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ps: grunnen til "ord deling" i emnet, er dette:

Tittelen på emnet må være lengre enn 3 bokstaver og/eller bestå av minst 3 ord.

Fy flate for en stygg orddeling da :) Tenk på hvem som leser, du er med å legitimere en voldsom språklig sykdom ;) Jeg ville heller ha valgt et tema som «Forslag til lydredigeringsprogram?» f.eks. Lett å trikse seg opp til tre ord.

Lenke til kommentar
HJEEEEEEEEEEEEEELP!!?!?!?!?!?!?!?
Så den "Friheten" di kan du ta å stikke opp et sted sola ikke har skint på en stund.

Vel, right back at'ya!

For den "friheten" å kunne spamme med mange like tegn/bokstaver er ikke et vanskelig php-script, og likevel kunne man fått lov til å skrive "Mountproblemer (Arch)" og "Lydredigeringsprogram (Linux)" m.m.

Ved å sjekke at ikke alle bokstavene i topic er uppercase og ved å sjekke at det aldri er mer enn tre like tegn etter hverandre, med mindre du skal skrive "ppp".

Så du mener en tvungen orddeling er bedre enn et enkelt lite script?

Drall: Nei, sletteknappen har de også funnet ut at det var lurt å fjerne... :thumbup:

Endret av Toolshed
Lenke til kommentar
"Lydredigeringsprogram (Linux)"

I Linuxdelen av forumet trenger man strengttalt ikke skrive "(Linux)" bak i emnefeltet, da de fleste skjønner at det ikke er MS-DOS program du er på utkikk etter :p

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
I Linuxdelen av forumet trenger man strengttalt ikke skrive "(Linux)" bak i emnefeltet, da de fleste skjønner at det ikke er MS-DOS program du er på utkikk etter :p

Nei, men jeg var i det gode hjørnet og skulle lage 3-ords-regelen litt mindre psyk! :yes:

Lenke til kommentar
Noen som driver med lydinnspilling som vet om et Open Source-program til Linux?

Sound Forge 7.0

Bruker dette til det meste av Lyd editering

Noen som er på feil jorde, eller? 1) det er ikke åpen kildekode, 2) det er ikke til linux og 3) det koster mer enn nok penger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...