e321 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Lurer på en ting... kan denne kabelen brukes til overføring mellom pc og xbox?: Kan denne kabelen plugges inn i et isdn modem/vanlig modem? Hvis nei, Hva kan den plugges inn i da? Håper på svar (jeg vet dette har vore oppe før, men jeg har liksom ikke fått svar ) Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Det er ikke lett å se hva slags kabel det der er... Er det en nettverkskabel? Er den tvunnet/ikke tvunnet? Ja den KAN kobles i en telefonkontakt, men hvorfor skal den kobles til en isdn boks? Er ikke x-box live avhengig av bredbånd for direkte kobling mot "live" tjenesten evt. pc med internett tilkobling som "adapter"? Kanskje du skal høre med de som solgte deg x-boxren hvordan det gjøres? Evt isp'en din? Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg tror han mener at han skal overføre filer fra PC til Xbox. Da vil en vanlig TP kabel fungere (slik som på bilde). Hvis du ikke bruker en switch/hub til å koble sammen nettverket ditt, altså hvis du bare skal trekke kabelen fra nettverkskortet (IKKE modem/isdn, det fungerer ikke) og til Xboxen så tror jeg du må ha en en KRYSSET TP kabel. Someone correct me if im wrong. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Ja ! det er en sånn ja, krysset tp.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 En Xbox i nettverk fungerer på samme måte som en PC i nettverk, altså trenger du en TP-kabel. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Ddu trenger nok en krysset kaberl ja (du vil se at fargene på ledningene har byttet side på de to endene, evt. sammenlikn meed den vanlige kabelen du bruker til pc-en...) Er noe usikker på om det funker med et isdn kort men hvis det funkjer kommer det til å gå tregt skulle jeg tro (ettersom isdn kort ikke støtter raskere overføringshastigheter). Kan ihvertfall anbefale deg å kjøpe deg et 10/100mbs ethernetkort, dette skulle vel koste rundt 300 (får sikkert billigere og..) Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hvor mye koster den overførings kabel/link kabel, har ikke, med skal jo skaffe meg en! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Den billigste nettverkskabelen jeg fant på Komplett koster 46 kr for 1 eller 2 meter. Hvis det står en Xbox-logo på kabelen blir den sikkert atskillig dyrere, så gå for en vanlig nettverkskabel. Husk at du må ha en krysset kabel for å koble rett fra PC til Xbox uten bruk av switch. Endret 17. juli 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå