abcd423417984 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Er dette et vanlig problem med LCD skjermer? Har jo tenkt å kjøpe meg LCD skjerm selv, og akkurat det der er en feil jeg ikke kunnet levd med selv om det bare varer i 2 sec nå og da. Er riktignok Nec 1760NX jeg har bestemt meg for da. Endret 13. august 2004 av invictus Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 invictus: Jeg tror ikke det er et problem du vil møte på, men det kan selvfølgelig skje. Det skal også nevnes at skjermen "hang seg" her om dagen. Dvs. at den ikke ville reagere i det hele tatt ved bruk av DVI tilkoblingen. Skjermen ble helt sort og ville ikke vise bildet igjen. Det endte med at skjermen slo seg på igjen etter at jeg hadde skrudd av og på strøm tilkoblingen to ganger. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 azone: har ikke webshop fikset opp dette problemt for deg? Dette er jo en sak for infocare... Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 azone: har ikke webshop fikset opp dette problemt for deg? Dette er jo en sak for infocare... Hei. Webshop butikken jeg handlet denne skjermen fra ga meg tilbud om å returnere skjermen slik at jeg kunne få pengene tilbake, til tross for at angrefristen har gått ut for lenge siden. Ettersom at personen jeg har snakket med angående denne skjermen tok ferie, har jeg måtte ventet til nå. Jeg tror denne personen har kommet tilbake nå, slik at jeg forhåpentligvis får ordnet opp i saken til uken. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Og jeg som trodde jeg var den eneste uheldige som hadde dette problemet! Kombinasjonen 'Gainward GF4 Ti4200 128MB + DVI + Dell 1503FP' ga meg slike black-outs som varte i ca. 2 sekunder. Det skjedde ikke ved bruk av VGA-kabel. Kjøpte meg ny skjerm ikke lenge etter, en Hyundai ImageQuest Q17S, og har ikke hatt problemet siden. Rare greier ... Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 atrax: Det kan ikke ha vært kabelen som var av for dårlig kavlitet da? Uansett, det virker som at det er en del slike tilfellet ute å går... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Uansett, det virker som at det er en del slike tilfellet ute å går... Kanskje jeg blåser i lcd kjøpet mitt da. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Uff, har begynnt å få slike blackouts jeg å nå Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 atrax:Det kan ikke ha vært kabelen som var av for dårlig kavlitet da? Uansett, det virker som at det er en del slike tilfellet ute å går... Jeg kjøpte en sabla dyr DVI-kabel fra Komplett (flere hundre kroner), og det viste seg at det var en dual link-kabel. Den er ganske feit av seg, så med mindre den har gått på spesialdiett, regner jeg med at den er av finfin kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå