Gå til innhold

Multicom - Norges beste service?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte en bærbar PC fra Multicom i forrige uke. Etter noen dager ble jeg obs på at det er en sprekk mellom to plastikkflater i fronten som gjør at den ene flaten stikker litt

ut, at hurigtasten for webbrowser ligger litt langt nede iforhold til de andre og at den ene skruen i siden på skjermen mangler.

Jeg sendte en mail til dem med bilder av manglene og spurte hva de kunne gjøre med det og da fikk jeg dette i svar:

"Heisann.

 

Garanti på varen og din reklamasjonsrett medfører at vi vil utbedre evt.

feil og mangler som er vesentlige for varens nytteverdi.

 

Jeg kan ikke umiddelbart se at noen av disse detaljene faller inn under

denne kategorien, og vi kan derfor ikke tilby utbedring av avvikene.

 

Ha en fortsatt fin sommer!"

 

 

 

Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Det har ennå ikke gått 14 dager så jeg skal vist fortsatt ha min 14 dagers ubetingete angrerett som jeg kan bruke?

Multicom har vel rett i at dette ikke har noe å si for nytteverdien, så lenge PCen fungerer 100 % ellers.

 

Men jeg ville aldri godtatt at en ny PC skulle ha slike "skavanker". Og var det min PC, ville jeg ha benyttet angreretten.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte en bærbar PC fra Multicom i forrige uke. Etter noen dager ble jeg obs på at det er en sprekk mellom to plastikkflater i fronten som gjør at den ene flaten stikker litt

ut, at hurigtasten for webbrowser ligger litt langt nede iforhold til de andre og at den ene skruen i siden på skjermen mangler.

Jeg sendte en mail til dem med bilder av manglene og spurte hva de kunne gjøre med det og da fikk jeg dette i svar:

"Heisann.

 

Garanti på varen og din reklamasjonsrett medfører at vi vil utbedre evt.

feil og mangler som er vesentlige for varens nytteverdi.

 

Jeg kan ikke umiddelbart se at noen av disse detaljene faller inn under

denne kategorien, og vi kan derfor ikke tilby utbedring av avvikene.

 

Ha en fortsatt fin sommer!"

 

 

 

Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Det har ennå ikke gått 14 dager så jeg skal vist fortsatt ha min 14 dagers ubetingete angrerett som jeg kan bruke?

ikke vits å bruke tid på å ta saken videre, som kanskje ikke ender opp med positivt utfall i ditt favør. Bruk angreretten du!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg kjøpte en bærbar PC fra Multicom i forrige uke. Etter noen dager ble jeg obs på at det er en sprekk mellom to plastikkflater i fronten som gjør at den ene flaten stikker litt

ut, at hurigtasten for webbrowser ligger litt langt nede iforhold til de andre og at den ene skruen i siden på skjermen mangler.

Jeg sendte en mail til dem med bilder av manglene og spurte hva de kunne gjøre med det og da fikk jeg dette i svar:

"Heisann.

 

Garanti på varen og din reklamasjonsrett medfører at vi vil utbedre evt.

feil og mangler som er vesentlige for varens nytteverdi.

 

Jeg kan ikke umiddelbart se at noen av disse detaljene faller inn under

denne kategorien, og vi kan derfor ikke tilby utbedring av avvikene.

 

Ha en fortsatt fin sommer!"

 

 

 

Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Det har ennå ikke gått 14 dager så jeg skal vist fortsatt ha min 14 dagers ubetingete angrerett som jeg kan bruke?

Det med hurtigtasten for internett er akkurat det samme på min g556.. mulig det er slik for alle og at det ikke er en feil på akkurat din pc.

 

Kan nevnt at jeg er rimelig fornøyd med min pc som jeg har hatt i to uker nå, bortsett fra at venstre shift-knapp virker utslitt.. At slikt ikke bør forekomme på en ny pc er åpenbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...