Zork Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hei, Finnes det noe slikt som en vater-lignende dings som kan festes på kameraet (f.eks i blits-skoen) for å se om en holder kameraet bent? Mener jeg leste om noe sånt på ett eller annet kamera-forum en gang i tiden, men siden jeg ikke aner hva noe sånt evt. heter, så er det ikke så godt å søke på det. Noen som i så fall har noen linker til butikker som selger slikt? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Mener å ha sett/lest om ett stativ med vater.... Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hama har en sånn "vater-lignende dings", men jeg vet ikke om noen forhandlere.. Ellers er det vel en del stativhoder med vater, ja.. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Lømorks har en libelle som festes i blitzskoen på kameraet hvis du har det da. Se det nederste produktet her: Tilbehør til stativer - Diverse Lømorks har nok også stativer med innebygd libelle, ta en telefon til de på 22 47 98 00 og spør. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Takk for hjelpen alle sammen Tar kontakt med Lømorks i morgen, så ordner det seg nok. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå