ViperOz Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 hei ... jeg har ett problem med direct-x i win2k .. jeg klarer ikke å kjøre noen direct-x applikasjoner fordi det står at jeg ikke har installert direct-x .. dette er veldig frustrerende :\ .. kjører med direct-x 9.0 nå , men jeg har brukt direct-x buster OL for og prøve og fikse det , men uten hell .. når jeg starter dxdiag og programmet loader kommer denne erroren : DdEntry1 startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koblinger, GDI32.dll .. håper det er noen som har svar på dette =) ... vil helst IKKE installere windows på nytt .. takker for all hjelp .. Lenke til kommentar
kamus Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Har vært borte i noe tilsvarende og da hjalp det med å nyeste service pack. I mitt tilfelle var det SP3. En link som kan omhandle noe av problemet ditt: Microsoft support Lenke til kommentar
ViperOz Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) fikk fikset det fix Endret 16. juli 2004 av ViperOz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå