Illmatic Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 hei jeg har installert et program/codec som heter divxplayer...er dette et bra program syntes dere? noen erfaring med dette? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 glemte å evne, pakka med codec og spiller het: divx codec bundle Lenke til kommentar
Vims Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) hei jeg har installert et program/codec som heter divxplayer...er dette et bra program syntes dere? noen erfaring med dette? Da har du vel fått spyware også tenker jeg. Er det codecene du er ute etter så velg standar.Da slipper du spyware Endret 21. juli 2004 av Vims Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 har ikke noe spyware jeg. progget fulgte med på en pc gaming world cd. pakka het: DivX codec bundle. funker veldig bra her. Lenke til kommentar
Vims Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 har ikke noe spyware jeg. progget fulgte med på en pc gaming world cd. pakka het: DivX codec bundle. funker veldig bra her. Funker stort sett bra den ja. Har du sjekka om det fulgte med spyware(det har du vel sikkert)? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 kjører ofte gjennom ad-aware og spybot s&d....fant ikke noe spes. jeg fikk og så en cd fra effekt it service her om dagen. programmet fulgte med der og, så er vel et bra programm uten spy ware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå