Nicklas Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hei ! I går så satt jeg her foran pc'en og plutselig så ble det grønn aktig farge på skjermen, vet dere hva som kan være galt ? Skjermen er bare noen måneder gammel og den burde vel holde litt lengre Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Høres jo ut som du har mista et av signalene dine? sitter kabelen ordentlig i? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Slik er mamma sin og! Det er pga en pinne i skjermkabelen er brekt Lenke til kommentar
vgard Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hei ! I går så satt jeg her foran pc'en og plutselig så ble det grønn aktig farge på skjermen, vet dere hva som kan være galt ? Skjermen er bare noen måneder gammel og den burde vel holde litt lengre En kompis av meg hadde lignende problem, samme hadde jeg forresten.. Hos meg var det inni skjermen problemet lå, kabelen var helt fin. Sendte skjermen inn til service. Men hos kompisen min var det kabelen. Hans skjerm ble gulaktig, men når han vridde på kabelen ble bildet fint. Hvis det ikke er kabelen din, kan det være skjermen som tuller. Hos meg ble bildet blått, forresten.. Litt plagsomt. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Oki, tusen takk for mange fine svar ... den er faktiskt litt gul aktig .. og grønn også. Får ta å sjekke kabelen nå Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Hmm, på kabelen så er det 2 hull som det ikke er noen pinne i Edit: Er det noe jeg kan gjøre med kabelen selv eller burde jeg sende den inn så de folka får fiksa den ? Endret 15. juli 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå