Gå til innhold

Prosessor til (Abit?) Kx7-333 Hovedkort?

dimetho

Anbefalte innlegg

Hei Hei, jeg hadde tenkt å bestille meg en ny prosessor, til mitt Kx7-333 hovedkort, tror det er abit, er ikke sikker. Jeg lurer på hvor rask prosessor det hovedkortet takler?

Og om dere finner en rask, billig prosessor på Komplett, kan dere gi meg en link?

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Abit KX7-333

CPU

Support AMD Athlon XP 1500+ ~ 2100+ or future Socket A Processors based on 200/266 MHz (100MHz/133MHz Double Data Rate)

Support AMD Athlon 700MHz ~ 1.4GHz or future Socket A Processors based on 200/266 MHz (100MHz/133MHz Double Data Rate)

Support AMD Duron 600MHz ~ 1.2GHz or future Socket A Processors based on 200 MHz (100MHz Double Data Rate)

Lenke til kommentar

Har ikke testa sjøl men har lest at det aller meste skal fungere.

Hva gjelder fsb så har dette kortet 5:2:1-divider. På mitt kort fungerte det helt greit med en fsb på ihvertfall 180MHz. Eneste minuset er at du ikke kan kjøre minnefrekvensen lavere enn fsb.

ABIT har ikke gitt KX7 offisiell støtte for hverken 166MHz fsb eller Barton.

Men 5:2:1-divideren fungerer, selv om feks Sandra rapporterer feil AGP/PCI-frekvens.

Lenke til kommentar

Det kan jeg vell det, jeg kjører en minnefrekvens på 333Mhz, mens jeg har en frontsidebus på 266 mhz.

Edit: Jeg trodde det stod lavere, men det stod vist høyere. Glem kommentaren ovenfor :):blush:

Endret av .skaarj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...