Ksungam Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 noen som veit hvordan du setter num lock på sånn at den er på hele tida? sånn at du slipper å skru på hver gang...thx Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Se i BIOS, der er det noen valg om numlock tenker jeg. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Eller du kan forandre en registernøkkel: HKEY_USERS -> .DEFAULT -> Control Panel -> Keyboard -> Endre verdien av "InitialKeyboardIndicator" fra 0 til 2. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 I BIOS innstillingene er det "Boot up Numlock = On/Off" Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) jeg gjorde som Rayline TWB sa, og da fant jeg ut at den allerede sto på. men når jeg kommer inn i der hvor du skriver inn passord så skrudde den seg av! så gikk jeg i bios og krudde den av, og det hjalp heller ikke... jeg har et Logitech Internet Navigator Keyboard (det er dette i hvit...) og det xcomiii sa skjønte jeg ikke en dritt av, gikk in på keyboard instillingene på kontroll panel men der stoppa det opp... Endret 15. juli 2004 av ZiroN Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Skriv "regedit" i "Kjør..." på startmenyen, så skjønner du litt mer om det xcomiii skrev. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 ... men når jeg kommer inn i der hvor du skriver inn passord så skrudde den seg av! så gikk jeg i bios og skrudde den av, og det hjalp heller ikke... Hva er det egentlig du prøver å si her...........passord osv......? skrudde seg av....? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 ... men når jeg kommer inn i der hvor du skriver inn passord så skrudde den seg av! så gikk jeg i bios og skrudde den av, og det hjalp heller ikke... Hva er det egentlig du prøver å si her...........passord osv......? skrudde seg av....? Oversatt til Rayline-venlig språk: Numlock skrudde seg av på logon. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Ahhhhh......thx Mr. Lautsprecher................:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå