zepyrh Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Jeg har et problem, jeg har nettopp installert et: Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128MB DD AGP,ATI9600XT,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail og så har jeg en ok 15" fujitsu siemens skjerm. Problemet er at når jeg skal prøve å spille GTAVC så får jeg en varsel firkant som sier: Attention Out the range H:74.8KHz V:59.9Hz. Jeg vet at skjermen har fungert før på dette spillet(counterstrike virker helt fint med det nye kortet.), men gjør det ikke nå, noen som vet svaret? ### Topic redigert av moderator ### Endret 15. juli 2004 av B|Real Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Først og fremst: Velkomme til forumet Kan du gjøre om instillinger i grafikk osv. uten å starte spillet? I så fall prøv å sett ned oppdateringsfrekvense og se om det hjelper. Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Takker for tipset, bare prøvde meg fram med forskjellige refresh rates og da virka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå