Nilsen Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) har en 3000+ som jeg holder på å klokke.. i bios kan jeg bare klokke 100mhz.. noen programmer som annbefales? jeg har nå bare klokka 1 og 1 mhz avgangen.veit noen hvor mye jeg kan klokke av gangen? tar laaang tid å klokke 1 og 1 mhz... er nå oppe i 2010.1mhz dette er første gang jeg klokker så jeg er litt forsiktig.. skal klokke videre nå... ble sykt innspirert av en kamerat som klokka en intel pentium4 fra 2.8 til 3.7.. har hattt planer om å klokke lenge men det var det sam gjorde at jeg gadd.. Endret 15. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg brukter et program som heter Easytune4 vet ikke om det funker på alle hovedkort siden det fulgte med mitt Gigabyte kort. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 jeg har asus k8v se deluxe bare som litt info.. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Ser ut som Easytune4 funker på mange forskjellige Hovedkort det er bare å laste ned å prøve Har asus k8v se deluxe PCI/AGP lock? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Ser ut som Easytune4 funker på mange forskjellige Hovedkort det er bare å laste ned å prøve Har asus k8v se deluxe PCI/AGP lock? hmm.. er 90% sikker på at det ikke har det Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Vist du trenger link til Easytune4. si fra vist du fikk klokka den noe mere da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 klokka den 250mzh.. men så skulle jeg se på film.. og av en eller anngrunn datt s-ata kabelen ut.. alt hang seg så jeg restarta og skrudde ned klokke frekvensen(trudde det først var det før jeg så kabelen).. er på 150 mhz nå.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 så lenge det ikke er no kødd med windows så er systemet mitt stabilt? måtte formatere den ene hd. med spilla mine på etter det lille "uhellet" mitt så jeg har ingen spill å teste.. skal på lan i morra så da får jeg nok en del.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 slik ser det ut nå.. endrer jeg på det blir ting u stabilt.. får la det kjøre seg litt inn.. trur ejg legge rmeg nå.. skal passe lillebroren min i morra på 6 år.. trenger litt søvn før en slik økt Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 last ned prime95 og kjør entortur test for å teste systemet. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 hey du må ikke klokke for høyt på det hovedkortet nettopp fordi s-ata disken din kommer til å flippe ut...slik som sikkert skjedde med din.. hvis det ikke var kabelen da kortet har ikke agp/pci lock... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 hey du må ikke klokke for høyt på det hovedkortet nettopp fordi s-ata disken din kommer til å flippe ut...slik som sikkert skjedde med din.. hvis det ikke var kabelen da kortet har ikke agp/pci lock... det med utfliping har skjedd 3 ganger.. eneste som hjalp var å slette parisjonene å så fårmatere kjipt Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg kan klokke 199mhz, viss jeg klokker mer henger det seg bare. Tempen stiger ikke. Syns det er litt rart at jeg ikke kan klokke mer. Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg har hatt asus k8v deluxe en liten stund, og forsøkt å klokke endel.. men sata disken fucker seg på 225htt.. skaff deg nytt hk Tempen øker når man setter på spenningen på vcore. Og når man ikke klarer å få det stabilt må man prøve å stille vcore opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå