Desdichado Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Å "Dimme" vil si å avslutte sin militære tjeneste etter endt/fullført tjenestetid. des,OUT! Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg DIMMER 23.07! Grattis!! Enda over et år til jeg må inn til no sånt Lenke til kommentar
JVD Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg DIMMER 23.07! Grattis!! Enda over et år til jeg må inn til no sånt Gled deg! det er dritt kjedelig! eller det er spørs om du er innstilt til det da... Sengebrett hver dag.. Vaske gulvet hver dag... Pusse bootsa hver dag... Stå opp tidlig hver dag... Leve i en perfeksjonist verden hver dag.. men dette er snakk om garden da =) Lenke til kommentar
sim Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg skal inn nå Se signatur Hans Majestet Kongens Garde! YEAH! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg skal inn nå Se signatur Hans Majestet Kongens Garde! YEAH! hmm, enda flere jeg må besøke der oppe alså. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hehe, dimma på 20 minutter jeg..... Lenke til kommentar
JVD Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg skal inn nå Se signatur Hans Majestet Kongens Garde! YEAH! Lykke til! Har en kamerat som dro inn samma dato... du er vel på Heistadmoen og koser deg! hadde vært værre om du hadde kommet rett inn til Huseby.. "her snakker jeg om erfaring, hehe" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå