total Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jan Simonsen, Janne Rønningen, Ole "Lukkøye" Klemetsen,"J. Diva" Jannicke Jarlum og Lene Elise Bergum er de norske bidragene.. *lol* GO, Jan Simonsen! http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article828764.ece Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Lene Elise Bergum - Norges svar på Katie Price. Lenke til kommentar
piit Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Lene Elise Bergum - Norges svar på Katie Price. Uh? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jaja... En homo og ei lesbe fra Norge på ei øde øy sammen med noen svensker og dansker... Dette later til å bli stygt, meget stygt... I tillegg til to streite norske... PS: har ikke noe mot homser og lesber... Lenke til kommentar
danielR Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Lene Elise Bergum - Norges svar på Katie Price. Nja... men jeg ser at Hannah Graaf skal være med fra Sverige. HUN har litt Katie Price over seg, synes nå jeg i hvert fall. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Ironi er en fin bil. (men, man skal ikke glemme det faktum at "Alex" har bra hyller ... ååå, så herlig det er å være mannsgris.) Lenke til kommentar
total Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 dumt at de ikke fikk med Sven-O... :!: Lenke til kommentar
T.L Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jan Simonsen? Er det han frp-julenissen? Er ikke han kanskje i en litt upassende aldersgruppe? Lenke til kommentar
total Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 simonsen er som regel upassende uansett hvem han er med... ..men kan jo ikke annet enn å le av han Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 men jeg ser at Hannah Graaf skal være med fra Sverige. HUN har litt Katie Price over seg, synes nå jeg i hvert fall. ...med den forskjellen at Hannah Graaf faktisk er ganske fin, hvilket Katie Price (aka Jordan) ikke er. mvh Pantera Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Skulle sendt mullah krekar og erna solberg. Blitt livlig det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Sendte inn forslag til ny realityserie til TV3: "Fengselet" --> Kong Carl og 12 bolenegere i dusjen. Aahh. *dropped the soad* Merkelig nok fikk jeg aldri svar på mailen min. :---\ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Nei huff... ikke mer reality junk. Jaja send inn en hissig propp. Fargenes (elns) skulle være i livet og vært med der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå