Eomer Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg skal kjøpe meg ny skjerm.. Tenkte at jeg skulle invistere i en lcd skjerm ... Jeg har sett på mye tester på internett. Sett på om skjermene er gode nok til raske fps spill... Men testene til de forskjellige hardware sidene sier så mye forskjellig... Jeg spiller veldig mye UT 2004, FarCry+++... Hva er den raskeste skjermen til spilling til dags dato? 17 tommer og oppover... Lenke til kommentar
Filla Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Flere skjermer som har 12 og 16 ms. På toppen av skjermbildet her er det en link som heter TESTER (har du kikket der ????) Lenke til kommentar
KAAN Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hei, Ifølge HW's store lcd test del 1 så er kanskje det beste valget en Nec 1760NX det beste valget, fikk gode anbefalninger på det meste. Tror dette er en glimrende skjerm. Koster fra 4500+ Selv valgte jeg Eizo Flexscan L550 og er strålende fornøyd med den. Pris 4000+ Den Store LCD Testen del 1 PS. Dette er 17"skjermer. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Her sjøl den Hercules skjermen som fikk god omtale på spill delen på LCD testen. Elegant design og vannvittig god på spilling.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 tror ikke noen lcd skjermer klarer å henge med i rask ut gaming...... Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Det funker. Helt fint. Jeg har en Hyundai ImageQuest Q17S og den duger til Q3, UT2k4 (med alt på full fis i 1280x960) og Battlefield. Jeg er meget godt fornøyd med den. Kjøpte for litt over ett år siden og den funker utmerket fremdeles. 2 døde pixler, men de er utenfor spillebildet når jeg spiller i 4:3. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Det spørs helt på øyet som ser, Henrik2k! Kjør på med Nec'en. Skulle selv bytte til den, men klarer ikke å rive meg i fra 173T'en min(Selvom den ikke holder mål i BF) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå