slaktoffer Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hei jeg har lenge spilt Cs i ME. Men nå som har har installert XP er musa så annerledes inne i Cs. Jeg har fjernet Enchance pointer precision på musen , og installert XP driverne for musa mi. Men det er fortsatt helt annerledes, er det noe annet jeg må gjøre ?? Jeg har Logitech Dual Optical mus. [ Denne Melding var redigert av: slaktoffer på 2002-04-23 04:16 ] Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-23 03:59, slaktoffer skrev:Hei jeg har lenge spilt Cs i ME. Men nå som har har installert XP er musa så annerledes inne i Cs. Jeg har fjernet Enchance pointer precision på musen , og installert XP driverne for musa mi. Men det er fortsatt helt annerledes, er det noe annet jeg må gjøre ??Jeg har Logitech Dual Optical mus.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: slaktoffer på 2002-04-23 04:16 ]</font> Du vil jo ikke kunne se musen uansett mens du spiller, så det burde ikke ha en virkning... Lenke til kommentar
Avatar- Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Musa i XP er bygget opp på en helt annen måte enn i 2k og ME, den har en annen akselerasjonkurve i opengl spill, denne må "rettes ut" hvis du skal fixe dette problemet: Her er en guide til dette: http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=695 Dessuten må du legge til dette i half-life command line: -noforcemparms -noforcemaccel. Dette burde fixe greiene Lenke til kommentar
slaktoffer Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Avatar tusen takk Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 det beste rådet er bare å venne seg til det det gjor eg og har ingen problemer idag i UT derimot så kunne eg skru den ganske enkelt av inne i menyen, så der spiller eg uten mus aksellerasjon Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Kjekk sak med dual optical musa er og skru den opp, skru ut det loddet i toppen av lokket. Har noen kompiser som har gjort det, jeg likte det ikke men de sa de fikk mye bedre aim + + + når de gjorde det. Smak og behag, test det :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå