olemm Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Har nylig kjøpt en Nokia 6230, og reagerer på at den på enkelte steder (jobben, etc) har svært svake eller ingen signaler. Har tidligere brukt en 6510 som har hatt merkbart bedre dekning i de samme områdene. Noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Det kommer jo også an på hvilket nett du bruker da Men regner med at du bruker samme som på 6510. Litt rart, jeg vet ikke Merket ikke noe til dårlig dekning da jeg hadde 6230 hvertfall. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg hadde 6230 i to mnd og må si at jeg aldri hadde problemer med å ha dårlig dekning, om du er mye plaget av det kan du jo ta den med til butikken og få dem til å undersøke telefonen. Men har du konstant dårlig signal når du er på jobb eller har telefonen en tendens til å miste signaler? Lenke til kommentar
olemm Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Har telenornett, men hadde det på den gamle telefonen. Har observert dekningsstrekene i dag, siden jeg stadig snakker med folk via svareren, virker som om den er nede på en eller to streker noe sånt) så fort jeg putter den i lomma (mot fra 4-7(8)) når jeg holder den foran meg eller legger den på bordet eller noe sånt.. Skal observere et par dager før jeg tar den med tilbake til der den kom fra... Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 hei Det blir fort dårligere signaler når du putter den i lomma da det er en innebygd antenne,når du har den i lomma så dekker du til den innebygde antennen Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 hei Det blir fort dårligere signaler når du putter den i lomma da det er en innebygd antenne,når du har den i lomma så dekker du til den innebygde antennen GSM-signaler kan som kjent ikke gå gjennom klær, kropp og lignende. Derfor er de fleste norske hjem utstyrt med en GSM-sender i vært rom. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) hei Det blir fort dårligere signaler når du putter den i lomma da det er en innebygd antenne,når du har den i lomma så dekker du til den innebygde antennen GSM-signaler kan som kjent ikke gå gjennom klær, kropp og lignende. Derfor er de fleste norske hjem utstyrt med en GSM-sender i vært rom. Unnskyld svaret, men HÆ ??? Spøker du eller ? Ingen gsm-sender i mitthus som jeg vet iallefall, og gsmsignaler har problemer gjennom klær ? Hmm.. dette var nytt for meg.. lærer jo noe hver dag..... Endret 15. juli 2004 av picachu Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) --- Det var tull ja. For å si at det smoker2 skrev ikke ga så mye mening, ihvertfall uten videre forklaring. Endret 15. juli 2004 av arehei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå