kanord Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Skal kjøpe meg bæbar PC no. Er usikker på alle dei "nye" merka. Skal bruke PCen til følgande: - Musikk - Film - Skriving - Div internett bruk (ikkje spel) Mine kriterier - Godt med RAM (minst 512) - Godt med disk (minst 60 GB) - Stillegåande - God skjerm - Lav vekt (helst under 2,5kg) - Batteritid - DVD-R (kan kuttast ut om budsjettet sprekk) - Pris: rundt 15000 (ikkje mykje over) Har surfa litt rundt : Elitegroup G553 virker ok, men eg har aldri hørt om merket før. Nokon som har gjort seg erfaringar? Er ute etter alternative merker og modeller. Også sett på Dell Ins. 510m, men er usikker. På førehand takk Kjell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 En av apple sine PowerBook`s passe vell til disse typer oppgaver... ikke for å starte enda en diskusjon, men for å lufte en tanke.. Lenke til kommentar
kanord Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Er åpen for det meste egentlig. Har aldri hatt Mac. Veit du om nokon gode websider? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 http://www.apple.com/powerbook/ Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Tundra 1557X - Intel Centrino 1.7GHz/512MB/80GB/DVD RW/15"/R9600 Sjekk og ut whitebox mange gode bærebare der. Endret 15. juli 2004 av _Prime_ Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Skal kjøpe meg bæbar PC no. Er usikker på alle dei "nye" merka. Skal bruke PCen til følgande: - Musikk - Film - Skriving - Div internett bruk (ikkje spel) Mine kriterier - Godt med RAM (minst 512) - Godt med disk (minst 60 GB) - Stillegåande - God skjerm - Lav vekt (helst under 2,5kg) - Batteritid - DVD-R (kan kuttast ut om budsjettet sprekk) - Pris: rundt 15000 (ikkje mykje over) Har surfa litt rundt : Elitegroup G553 virker ok, men eg har aldri hørt om merket før. Nokon som har gjort seg erfaringar? Er ute etter alternative merker og modeller. Også sett på Dell Ins. 510m, men er usikker. På førehand takk Kjell ECS er ganske kjente for de som vet litt om bærbare pcer. Det er også flere her på forumet som har en ECS. De har også fått bra omtale i f.eks dinside.no Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Prime: Må si meg helt enig i ditt forslag om en Tundra 1557X. Geniale maskiner!! Har en kompis som kjøpte seg en Tundra 1557P, den er sinnsykt flat og lett, har stor skjerm og bra specs til en ganske overkommelig pris. La meg også nevne at Whitebox og Tundra begge selger bærbare basert på samme Aopen kabinett m/ innhold. Tundra er noen hundrelapper dyrere, men personlig liker jeg logoen til Tundra bedre haha. Whitebox sin er helt vanlig rød og hvit tekst, ser ganske Nils ut, mens Tundra sin er grå med hologram og logo. Ser mye mer profft ut. Hehe bare min mening. Lenke til kommentar
kanord Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Ein kompis klaga over sin Thundra for tastaturet laga feittflekker på skjermen når skjermen var lukka. Han synst også skjermen ikkje var like bra samanlikna med ein Elitegroup PC. Nokon andre med liknande erfaringar? Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hei! Svogeren min kjøpte seg en skikkelig råtass i uka som var. 1.8GHz Dothan cpu, 512MB ram, 60GB 7200rpm HD, R9700 gpu osv osv. Den virka skikkelig fin både designmessig og ytelsesmessig. Han hadde bestilt fra psdata, men fikk den 1000 kroner billigere på Digital impuls i Trondheim. Han betalte ca 15k for sin. Vet ikke om de har internet handel, men de holder til i Oslo også. Lykke til og grattis med ny laptop (snart)! *Tronaldo* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå