Gå til innhold

parodi på "Lyst aa starte opp ditt eget PC company ? "

Anbefalte innlegg

bare så det er sagt med en gang! dette innlegget skal ikke taes seriøst. dette er en parodi på innlegget fra chu21. jeg har tatt meg den frihet å låne chu21's orginale tekst, men jeg har editert den litt. les videre på eget ansvar

Hei

Jeg har nettop vert i Kina (betyr: jeg har nettopp kommet til norge, og har lært meg litt norsk blandet med engelsk.)

,og kan fotakk i billige (les: stjålet) hardware, dersom du er interssert (i å bli lurt med på dette, vennligst send meg mail med ditt visa-kort nummer, bankkortnummer, og gjerne kontonummer også pluss hvilken bank du benytter)

til aa starte opp ditt eget pc sentral (jeg ikke skjønne mening av dette ord. sentral? hva det bety i denne sammenheng?),kan e-mail til:

for nermere informasjon (overtalelse med diverse salgstriks, inkludert trusler, samt ønske om å få tak i ditt hjemmetelfonnummer).

[det stod en e-post adresse her. den ble fjernet]

eksempel:

PC med

1 GHZ CPU (overklokket gammel intel/amd cpu)

20 GB harddisk (de fleste knust under transport.)

Nettverks kort (fiberoptisk! yeah right!)

Floppy (for dette er jo ikke standard?)

cd rom 50x (følgende media støttes ikke av spilleren: cd-rom, cdda, cd-r,cd rw pluss alle de andre standardene som finnes på markedet)

128 ram (dette være god ram. den smake godt)

8MB radeon AGP display card (WTF? Radeon-serien ble ALDRI sluppet på markedet med så lite ram montert. kanskje i kina, men ikke i vesten. dvs at driverne er skrevet på... kinesisk!)

lyd kort (jeg mener, maskin komme med pc-speaker)

mus og tstartur (mus være trådløs, samme gjelde tastatur. gjort trådløs ved hjelp av lang skarp kniv)

koster ikke mer enn 3000kr !!!!!! (dette være den totale kostnad for å bringe en maskin til norge. da har vi nok penger til å bestikke tollerne i kina til å ikke stikke av med den, esel-eieren har fått sitt for å bringe maskin til flyplass, selger i kina har fått sine penger...)

dersom vi selger disse PC-er til skoler (reformulert: dersom vi bruker den lange skarpe kniv, kan vi tvinge/true den skole til å kjøpe våres dårlige pc'er)

tjener vi (jeg) minst 1000kr pr pc,ikke sant vel?

skoler (lar seg som regel true med kniv til å) bestille vel normal minst 30 stk......

som jeg sa i begynnelsen, dette ble skrevet som følge av en spam-melding. om du har lyst til å lese orginalen, samt diverse svar chu21 fikk -> http://forum.hardware.no/reply.php?topic=2...=26719&forum=25

husk også på at klokken er 4 om morgenen, sånn at eventuelle skrivefeil (noen er lagt inn med vilje) taes hensyn til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

kjerts skrev (2002-04-23 09:56):

roaldhansen: jeg er med.. sender kontonr. personnr. passord osv. på mail.. eller.. like greit å skrive det her i forumet.. : ****.*****.****.*** neh.. kryptert, joh!

letz du bissniss
:lol:

hehe... bra sikkerhet på forumet :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...